Ha van ötletem egy meglévő termék továbbfejlesztésére mi a következő lépés?
Nem tárom ki a konkrét ötletemet, csak egy megközelítő példát adok rá.
Pl.: van egy nyomda, akik vízszintes csíkokat nyomnak, de én különböző kutatások után rájöttem, hogy piacra dobhatnának egy olyan terméket, amin függőleges csíkok vannak.
Saját vállalkozásban ez nem érné meg, ezért érdeklődnék, hogy innentől mi a következő lépés. Felvehetem a kapcsolatot a fő gyártóval, hogy van egy innovatív ötletem, amire biztosan vevők lennének az emberek, de vajon a gyártó vevő lenne egy új termék előállítására?
Vagy egyáltalán milyen lépést lehet ez ügyben tenni, hogy mindenkinek legyen belőle haszna?
Előre is köszönöm az értelmes válaszokat! :)
Új gépre szerintem nem lenne szükség, csak egy minimálissal többe kerülne az előállítása annak, mint amit jelenleg csinálnak.
Igazából az okoz problémát, hogy ha felveszem velük a kapcsolatot és tegyük fel személyesen be is mutatom ezt a dolgot, akkor lehet azt mondják, hogy nincs rá szükségük, majd a tudtomon kívül felhasználják ezt.
Mert itt nem az előállítás költségén van a hangsúly, hanem a végeredményen.
Ahhoz tudnám hasonlítani, hogy golyóstoll vs töltőtoll. Vagy még jobb: hagyományos papírzsepi vs. illatosított papírzsepi.
Egyik drágább a másiknál, mégis veszik mindkettőt, mert egyik ennek jó, másik annak jó. Dupla haszon.
Annyira belementetek a részletekbe, hogy a kérdésemet el is felejtettétek.. :D
Nem tudok konkrét összeget mondani mennyivel lenne drágább, mert ezt így nem lehet behatárolni, ahogy az illatos zsepinél sem, mert attól függ milyen anyaggal dolgoznak, mennyi szükséges hozzá, stb.
Az a lényeg, hogy ugyanúgy vennék azt is, mint a jelenlegi állapotban lévő, sőt szerintem attól függetlenül, hogy drágább, idővel, ahogy megismerik, jobban is fogyna.
Tegyük fel, most 100 Ft, akkor legrosszabb esetben is 200 Ft lenne, de mint mondtam ez függ a felhasznált alapanyag típusától, minőségétől és mennyiségétől is, konkrétan nem lehet meghatározni.
Ami biztosan megállapítható, hogy mindenképp drágább lenne, mert a mostani termék úgymond bővítése.
Egyébként ha rövid távon nem veszítenek vele, már az is megéri. Hosszú távon pedig meg vagyok róla győződve, hogy nyernének rajta. Csak hát a marketinghez idő kell.
Mellesleg már rövidtávon is nyereséges lenne a cég, hiszen ha valaki vesz a régiből 1-et, akkor látja, hogy van újfajta, vesz abból is, kipróbálja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!