Hány százalék haszonnal érdemes dolgozni?
Szeretnék külföldről termékeket rendelni amit drágábban adnék el itthon. A tervben egy megbízható webáruház van, aminek szeretnék jó hírnevet kiépíteni a jövőben. Tegyük fel hogy például egy ruha kerül 7 dollárba. (Számoljunk dollárban az egyszerűség kedvéért) Természetesen ha ezt 14 dollárért árulnám, a felhasználók előbb-útóbb megtalálnák az eredeti beszállítót és elterjedne hogy 2x drágábban adok mindent. Mennyi az a haszon amiért szerintetek az eladókat nem zavarná hogy én is élek valamiből ?
Fontos megjegyeznem hogy dropshippingre gondolok, azaz raktárral nem rendelkeznék. Tehát a felhasználóim tisztában lennének azzal, hogy én csak egy közvetítő vagyok köztük és a beszállító között. A konkrét kérdés tehát az lenne, hogy szerintetek mennyi haszon az, amiért a felhasználókat nem zavarná a közvetítői szerepem?
Magyarországon a többségnek ez e-bay-es rendelés is nehéz, sőt egy pp regisztráció is kb lehetetlen kategória.
Ezek után szerinted a hátad mögött fognak rendelni külföldről?
A másik, hogy mire külföldi áru ideér, az minimum 1 hét, ha Kínából jön akkor 3 hét. A te boltodban vett árut meg másnap kiszállítja a futár.
Kínai dropshipment csak nagyon szűk termékkörre érheti meg a hosszú szállítási idő miatt, ha megéri egyáltalán. Eu-ból két három nap futárral ráadásul Áfakörösen, áfamentes is a beszerzés (azt már jobban tolerálják a vevők és olcsóbban is adhatod a hazai konkurenciánál, ha van aki még nem végez ilyen tevékenységet, vagy nem hozott létre az elmúlt 6-8 évben már saját offshore céget erre Szlovákiában, Horvátországban. Kb ennyi idő telt el azóta, hogy ezt még komolyabb üzleti lehetőségnek lehetett tekinteni, az ebay ilyen mértékű magánszemélyek körében is általánossá vált térhódítása előtt).
Ha 14 dollárból még fizeted a vállalkozásod utáni járulékokat adókat és a működési költségeidet is, akkor alap hangon egy havi 40-50 darabot csak azért adsz el, hogy 0-án legyél, az alatt pedig csak veszteséget termelsz.
Az eladási ár, meg legkevésbé az "Eladó zavarása" alapján kerül meghatározásra. Sokkal inkább döntő a fizetőképes kereslet által elfogadható -és a a nyújtott szállítási idővel csökkentett ára konkurenciához képest, az árrugalmasság és még jó pár dolog.
Ha csak közvetíteni akarsz akkor meg megbízási szerződéssel dolgozz, olcsóbban amíg lehet, vagy sokan ezt feketén próbálgatják több kevesebb sikerrel, akik pedig a szálka lesz a szemedbe, mivel nem igazán fogsz tudni alájuk licitálni a kamikaze árversenybe, ami jellemzi ezt a piacot régóta az innováció hiányában és a sok másolódó üzleti modell kapcsán.
Ha találsz pár egyedi terméket, amire még nincs import forrás, az esetben jó lehet, egyéb esetben elég kockázatos dolog ez már évek óta.
Sikerült beindítani a vállalkozást?
Vatárn láttam hogy csinálják többen, nagyban és az 5000-10000 közötti értékelés szám azért már elég jelentős rendelési számot feltételez...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!