Szerintetek ebben az esetben mi a teendo? Tobbi lent
Hol működsz helyileg?
Elköltözni sanszos, de van az úgy, hogy a kitartás - ha nagyon ügyesen dolgozol híre megy - meghozza a várt eredményt.
Sok körülmény mérvadó
Ha van marketing topik itt, akkor szerintem ezt ott kérdezd. De egyébként szerintem:
csinálj honlapot, szakmai blogot (a bloggal egyrészt bizonyíthatod, hogy érted a dolgod, másrészt nő a találatod a keresőkben, ha jól van optimalizálva, ezekről kismillió cikk van). Legyen facebook oldala is a vállalkozásodnak. Ossz meg tartalmakat a blogodban meg a facebookodon, dobd be magad megosztós játékkal, amiben a megosztók közül 1-2 ember nyerhet valamit (ingyen kozmetikai tanácsadást pl). Szórólapot felejtsd el. Google+-on is érdemes lehet mozogni, meg talán linkedl-en is. Most így hirtelen ezek jutottak eszembe.
+ keresd a lehetőséget kutyás rendezvényeken való szereplésre
Alakíts ki egy arculatot, amivel kitűnsz a tömegből.
1. Járj házhoz is!
2. Xar helyen hirdetsz! Állatdokik és állatpatikák a jó terep erre.
3. Szerződj le tenyésztőkkel,menhelyekkel!
4. Ne csak kutyákat vállalj,hirdess nyulas,tengerimalacos körökben is!
5. Csinálj akciókat,%-os napokat,stb.
6. FACEBOOK. Gyors,ingyé van.
7. Legyél jelen kutyás rendezvényeken!
Hát a marketing egy külön szakma, a vállalkozás egy másik, nem igazán a kutya kategóriához kapcsolódik ez a kérdés szerintem... :)
Azt jó, ha tudod, hogy mire egy vállalkozás befut, az mindig idő. Mindenki ott cseszi el, hogy már az első évben nyereséget vár, holott az amúgy marha ritka, és manapság általában lufi, ami pár év múlva ki is durran, mert olyankor jellemzően több a marketing, mint a tartalom, és erre a vásárlók/ügyfelek is rájönnek.
Ha jó vagy, majd terjed a híred és odaszoknak, de különösen ha sok a konkurencia, akkor ez idő lesz. Szerintem amúgy inkább az új kutyásokat fogod tudni megfogni, hiszen ha a régiek meg vannak elégedve a mostani kozmetikusukkal, nyilván nem fognak elmenni mást is kipróbálni.
Amit tudok javasolni, hogy mindenképpen legyen weboldalad, legyél jelen facebookon, mutogasd a munkáidat, meg hogy jársz szakmai programokra, meg némi kapcsolódó érdekességet, jópofaságot, hogy ismerjenek, kedveljenek és megtaláljanak az emberek. Nézd meg, mit tud a konkurencia, és nyújts többet, jobbat, legyél kreatív. Ha tényleg jó vagy, be fog indulni idővel. Ha nem, azon meg a forgalmas hely sem segít :) Bár amúgy nyiván szívesebben viszik az emberek útbaeső helyre a kutyájukat, mint a világ végére.
Szerintem a 0. lépést már nem csináltad meg.
Ez a lépés pedig a piackutatás.
Kapásból kihagytad a következő lépést, ami a konkurencia felkutatása.
Alapvetően, ha a fenti két lépést megtetted volna, akkor meg sem nyitottad volna a kutyakozmetikát, ami halálra van ítélve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!