Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Törvényellenes valakit letilta...

Törvényellenes valakit letiltani egy vállalkozás Facebook oldalán?

Figyelt kérdés
Ha egy vállalkozás Facebook oldalán letiltok valakit, aki szidja a terméket, az törvénybe ütközik? Egy vásárló azt állítja, hogy ezzel megsértem a vásárló szabad véleménynyilvánításhoz való jogát.

2015. szept. 5. 11:31
 1/6 tetro ***** válasza:
100%
dehogy sérted. bárkit letilthatsz. szabad véleményt nyilváníthat a saját oldalán.
2015. szept. 5. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Véleményt akárhol nyilváníthat, de az az oldal a tiéd, bárkit kittilthatsz. Az más kérdés, hogy miért kell kittiltanod, mert hazudik vagy mert bicskanyitogató stílusban kritizál.
2015. szept. 5. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
48%
Amíg nem keveredsz vele szópárbajba, és nem írsz valami olyat, ami használható ellened, addig nincs semmi baj. Hagyd had puffogjon, ha igaza van, akkor nem a FB-on pörög, hanem fogyasztó védelmet, ügyvédet keres.
2015. szept. 5. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
51%
Milyen törvények?! A F.aszbuknak van saját szabályzata. Nehéz lenne elolvasni...
2015. szept. 5. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Letilthatod, de nem ez a legokosabb módszer. Egyébként ha megnézed bármelyik üzlet weboldalán a véleményeket, érdekes módon mindenhol csupa pozitív áradozás van, szóval egyértelmű, hogy mindenki moderál. Nekem egyébként sokkal szimpatikusabbak az olyan helyek, ahol törlés helyett érdemben reagálnak a negatív véleményre. Nem visszafröcsögnek meg mentegetőznek, hanem vagy megköszönik az észrevételt, és igyekeznek javítani a javíthatót, vagy egyszerűen közlik, hogy a termékük tapasztalataik szerint a többségnek tetszik, minden egyes vásárló ízlését meg nincs módjukban figyelembe venni.
2015. szept. 5. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Utolsó: az ilyen helyeken is törölnek embereket, ahol jellemzően érdemben reagálnak az elhangzottakra, ahogy Te írod.


Ha feltételezzük, hogy nem a cég minősége kritikán aluli, akkor kétféle kommentelő van:

- kapott egy rossz terméket/szolgáltatást (ez ugye a legjobb cégnél is előfordulhat, hogy kijön egy selejtes darab, vagy akad egy nem odavaló kolléga), kipuffogta magát, ha foglalkoznak vele, próbálják megoldani, ajánlanak neki cserét, segítséget, akkor megnyugszik, megköszöni, örül, hogy a cég nyitott a kritikára


- kapott valamit, ami egyébként még csak nem is biztos, hogy rossz volt, egyszerűen ő úgy érzi, hogy nem megfelelő, mert mi az, hogy neki kocsiján a gumi nem ment el 100ezer kilométert, mi az, hogy a kiszállító nem rakta be még a hűtőjébe is az árut, fikázik, őrjöng, fenyegetőzik, bárhogy próbálják a problémáját megoldani az nem érdekli, hiszen alapjában véve nem azért van ott, hogy megoldódjon a dolog, hanem, hogy balhézzon (érdekes, hogy ebbe az utóbbi csoportba milyen nagy számba tudnak (felső)közép osztályba tartozó hölgyek előfordulni, minden étteremben 10x hívják a séfet, minden boltban selejtes az áru, és rögtön kell a panaszkönyv...


Na ez utóbbit mindenhonnan ki szokták moderálni, egyszerűen azért, mert a legjobb szándékkal sem lehet megoldani helyzetet.

2015. szept. 5. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!