Az ilyen szeszes italmárkákat már eleve milliárdos befektetők kezdik gyártatni?
Olyanokra gondolok, amiket híres amerikai előadók meg rapsztárok klippjeibe villogtatnak, úgy reklámozzák.
pl: Nuvo, Cîroc, Grey Goose, Patron stb...
@20:04
Ez lehetséges, ha nem hallgatod azokat a stílusú zenéket amelyiknek a klippjébe megjelenítik.
LMFAO - Sorry For Party Rocking - Cîroc
T-Pain - 5 O'Clock ft. Wiz Khalifa, Lily Allen - Nuvo
Rick Ross elég sok számába - Nuvo, Cîroc, Patron
Lorde - Royals - Grey Goose
Hogy mekkora tőkével kezdenek gyártani egy prémium italt, az változó, később is megnőhet a vállalkozás, bár a legtöbb ilyen ital tényleg milliárdos befektetéssel születik. (Mondjuk egy saját gyártású prémium vodkát [Grey Goose] el se nagyon lehetne indítani egy irtó nagy halom pénz nélkül.)
A nemzetközi klipes termékelhelyezésnek, világszerte ismertségnek viszont már mindenképp előfeltétele a nagy befektetés. A klipekben egyébként is olyat éri meg villogtatni, amit a célközönség már ránézésre megismer. Persze az sem lehetetlen, hogy egy előadó önként népszerűsíti a senki által nem ismert kis kedvencét, de a felsorolt márkák nem éppen ilyenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!