Nem kicseszés ez a Spotify hirdetőkkel szemben?
Az ingyenes csomagban x időnként bevágnak reklámot, ami végighallgat a felhasználó, de a premium csomagban egy nem tudom mekkora összeg befizetése után, megvásárolja a reklámmentességet, kvázi kicsesz a hirdetőkkel és a saját zsebét is hizlalja.
Míg érdekes módon a Facebook fel sem ajánlja, hogy fizessünk neki, eláraszt a fizetett hirdetéseivel.
Hogy van ez?
Ezt inkább úgy fogd fel, mint az HBO-t és az RTL Klubot. Az HBO-n fizetsz, de nem szakítják meg a filmet, az RTL meg teletömi reklámmal. Mindkettő képes profitot termelni, tehát egyik sem jobb vagy rosszabb üzleti modell.
A hirdetőkkel meg nem szúr ki, mivel egyrészt azok csak akkor fizetnek, ha meghallgatják őket, másrészt pedig van elegendő ember, aki nem akar fizetni, tehát a hirdető még így is több százezres/milliós tábort érhet el. Ha holnaptól a felhasználók 99%-a fizetni fog, akkor meg nem hirdetnek ott tovább, mert nem fogja megérni, keresnek másik csatornát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!