Miért van az hogy jofogásra feltöltök akármilyen terméket 20 embernél több nem nézi meg?
Én a vevői oldal felől tudok nyilatkozni. Nem lehet normálisan rákeresni dolgokra, mert nem lehet szűrési feltételeket beállítani. Ha a kategórián belüli elemeket nézem és úgy akarom leszűkíteni a kínálatot nagyon hamar vége a dolognak mert ott is csak nagyon durva kőzelítéssel lehet szűkíteni. Olyanról ne is álmodjak hogy esetleg csak az új vagy csak a használt termékeket szeretném megtekinteni, mert nincsenek így ketté osztva a termékek. Pláne pl tv-nél márkára szűrés....
Így az az eredmény bármire rákeresek elém basz vagy 20 ezer terméket és mindet nyissam meg egyenként és olvassam el a rohadt leírást, mert ott van csak normális részletes információ. Hát megértem hogy másoknak sincs idejük így végignyálazni 20 ezer terméket... Szerintem ezért nem nézik a hirdetéseket és ezért nem tudtok eladni. A kereslet nem találkozik a kínálattal mert olyan béna az oldal h nem lehet egyszerűen megtalálni.
Ennyi erővel minek egyáltalán kereső meg kategóriák?
Basszák oda a főoldalra mind a 2 millió terméket azt jóvan! Aki akarja majd végigböngészi!
Ugyan ennyit érne akkor is az oldal mint most...
A jófogás egyszerűen sz*r és kész.
Én regisztrálni nem tudok, mert nem enged belépni, hiába kattintok a megerősítő linkre emailben.
Üzenetekre válaszolni nem tudok, hiába kapok emailt h valaki fel akarja velem venni a kapcsolatot, magát az üzenetet már nem engedi megnyitni.
Hirdetéseket keresgélni nem lehet, mert "Sajnáljuk, hiba történt, látogasson vissza később."
Gondolom ez is olyan "Magyarország jobban teljesít" method...
Némi szándékosság is van a vezetőség/üzemeltető részéről, hogy nem törik magukat annyira egy rendes kereső fejlesztéséért.
A tapasztalatok alapján az utóbbi hetekben eléggé abba az irányba terelik a hirdetőket, hogy a kiemeléseket megvásárolják. Ez állhat azok mögött is, hogy az ingyenes hirdetésmegújítás már nincs, böngészésnél pedig olyan hirdetéseket tolnak az ember arcába, aminek köze nincs a kereséshez, viszont kiemelt a hirdetés. Valamint akinek még volt a februári (valóban ingyenes) házhozszállítással hirdetésük feladva, azoktól a múlt héten elvették ezt a lehetőséget, cserébe ezen hirdetések megújításáért és némi "beszoktató" ingyenes kiemelésért.
Lényegében az új üzleti céljuk, hogy ha nem veszel kiemelést, akkor nem is nagyon fogják a vevők megtalálni a termékedet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!