Induló egyéni vállalkozó milyen úton hirdetheti magát legálisan és lehetőleg olcsó keretek között?
Lehet, hogy te nem szereted a Facebook-ot és nem is használod. De ne a saját fejeddel gondolkozz, hanem a vevőid fejével.
Ma már több, mint 4 millióan használják nap mint nap a Facebook-ot Magyarországon. NINCS jobb hirdetési forma most, ahol ennyire jól lehet kiválasztani a célközönségedet. Nagyon pontosan meg tudod adni, hogy kiket szeretnél elérni, például: budapesti, 30-40 év közötti nők, akik lájkolták már a Nők Lapja oldalt.
Csinálj egy céges Facebook oldalt, ami teljesen ingyenes, majd ezt reklámozd meg a Facebook-on, hogy minél több követőd legyen a célcsoportodból. Fontos, hogy ne csak a követők számára koncentrálj, hanem a minőségükre is. Tehát jobban megéri 500 jó követő, mint 10.000, akikből egy sem érdeklődik a te terméked iránt.
A Facebook oldalad arra való, hogy ott közzétegyél naponta hasznos szakmai érdekességeket, információkat. Ne legyen egyik sem több 5 mondatnál és ha lehet használj képeket, amik több mint 40%-kal emelik a nézettséget.
Az egyik fő célja a Facebook oldalnak, hogy minden nap akár csak 2-3 mp-re is, de az érdeklődőid szeme előtt legyél. Ha majd eljön az idő, akkor rád biztos, hogy emlékezni fognak és kapsz egy esélyt, hogy eladd a termékedet vagy szolgáltatásodat nekik.
Többi módszer :
- Weboldal létrehozása majd keresőoptimalízálás.
- AdWords
- FacebookAds
Új vállalkozás indításánál sokaknak nagy gond a tőkehiány, főleg a kényszervállalkozóknál. Reklámkampányt pedig pénz nélkül nehéz csinálni. Szerintem kár kihagyni a hirdetés lehetőségét, hogy bemutatjuk szolgáltatásunkat, termékeinket.
Szia!
Bizonyos esetekben nagyon is beválhat helyi újságok hirdetése, ami ráadásul általában nem is egy vészes összeg.
Ezeken kivűl az egy vevő nem egy vevő elv marad. Igyekszel ügyfeleid igényeit úgy kielégíteni, hogy azok utána pozícionáltan ajánljanak téged, az éppen hasonló terméket szolgáltatást kereső ismerőseiknek. Ha nem így történik akkor is lesz ajánlás, csak ez az
ajánlás negatív.
Illetve, ami még van, az a hideg hívásos és direkt marketing módszerek. -Ez gondolom annyira nem szimpi.
Apróhirdető oldalt próbáltam, 1 hetes kiemelés 2eFt, látni látják a hirdetést, de kb ennyi.
Akkor megpróbálkozom fb vel.
Köszönöm a részletes tippeket:)
Február 1-én indult szépségszalon vagyunk 9. kerületben, én helyet bérelek mint masszőr. A "tulajdonosok" elvileg szétszórtak Budapesten ~25e darab szórólapot (hogy hova, azt ne kérdezzétek, pontos adatokat nem tudok), a szalon forgalma mégis pocsék. 25000 lapból alig jött vissza pár (300. eddig szám szerint, mert vezetjük, teljes áron fizető vendég ~50 fő volt) Igazából ez nem is szórólap, hanem kupon, ha valaki visszahozza, az kedvezményt kap hetente 80-70-60...%os kedvezményt.
Szóval kénytelen vagyok magam megoldani a saját hirdetésemet. Vidéken lakom, itt van vendégköröm, de teljesen más árkategória, illetve ők nem fognak utazni miattam, mikor helyben is megoldható.
Ezért kell valami személyes hirdetés számomra, saját elérhetőségemmel.
Legális formában működök.
Összességében jó volt már az első hónap is, mert pozitívan jöttem ki az egészből. Tudom, hogy idő kell mire beindul, de ha hozzá segíthetem magam pár + vendéghez olcsó keretek között, akkor nem hagyom ki a lehetőséget.
Jól teszed, de folyamatokban érdemes gondolkodni. Ez a 300 ügyfél, akiből 50 fizet teljes árat, az nem 300 ügyfél lesz a végére. Ez egy elég erős kezdés.
Legyen saját szóróanyagod is a szalonban, vagy akár névjegykártya, hogy az ügyfeleid ha kell oda tudják adni másnak. Aki elviszi, azon nyilván látod hogy szándékozik ajánlani, ha nem viszik el, megmarad. Az a cél, hogy minél többen vigyék maguktól. Így egyfajta elégedettségi visszajelzésként is működik, láthatod, hogy kiből lehet ajánló vagy visszajáró vendég.
Fontos, hogy arról írj amilyen előnyel jár a megrendelő számára a szolgáltatásod, (nem a konkurenciához képest) Mit nyújt neki a masszázs, stb..
Így az anyagaidat pozicionáltan viszik és úgy is fogják ajánlani. -Sokkal hatékonyabb lesz.
A meglévő ügyfél ráadásul hiteles forrás mások szemében, ha ő adja át a névjegyet szóróanyagot az ismerőseinek, az teljesen más.
Kezdésnek elegendő ha magad nyomtatsz némi szóróanyagot, csak azért minőségi papíron legyen.
Vagy használd a már meglévőt. De jobb a saját, szolgáltatás előnyökkel.
Névjegykártya van személyre szólóan mindenkinek, szórólap viszont csak a központi. Illetve felkerült egy névjegyzékünk a kirakatba, azzal hogy ki mit csinál és a telefonos elérhetősége.
Egyértelmű, hogy ez elég erős kezdés, főleg az első hónapra és főleg, hogy nem mi vagyunk a egyetlen ilyen szalon a környéken.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!