Egy kiskereskedelmi üzletben hogyan lehet hitelre vásárolni és később számlázni?
Van egy kiskereskedelmi üzletem (szegek, csavarok, alátétek stb) . Van egy olyan ügyfelem is aki egy mérőszalag 399 Ft-ot is számlára vásárol. Másik: van egy gyár is a kistelepülésen és ha kell valami, akkor a karbantartó elviszi de nem fizeti, de mindig a hónap végén jön, megmondom az összeget és még megírom a számlát addig jön és fizet.
Hogyan lehetséges ezt hivatalosan is csinálni? Mert mindent ütők aki vásárol nálam, de már gondolkoztam ha pont megy kifelé ez a karbantartó és összetalálkozik az autóban a NAV emberével akkor ők ehhez mit szólnának?
És a másik illető aki minden kis apróságról számlát kér mert úgy tudja elszámolni, hogyan lehetne neki később számlázni egybe?
Gondoltam valamiféle hivatalos szerződést aláíratni velük hogy hitelbe elvihetik az árut és hó végén fizetik.
Lehetséges ez?
Van valamiféle hivatalos megoldás erre?
Valami hivatalos szerződés?
A könyvelő erre választ nem tudott nekem adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!