Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Hogyan reklámozzam a saját...

Hogyan reklámozzam a saját vállalkozásom?

Figyelt kérdés

Nincs bejelentett cégem. De itt nálunk Szerbiában, nem nagyon figyelnek fel azokra akik feketén dolgoznak, csak is akkor ha van egy rossz akaró ember aki bejelent. Facebook-on jelölgetem ismerősnek a városban élőket, de nagyon lassan jön össze.... Néha letilt mert sokat jelölök... Kevés a jelentkező. Egy apróhirdetős oldalon is fent van hirdetés. Névjegykártyát is készítek.

Autó polírozást és autó javítással foglalkozom.

Egyéb ötlet?



2014. jan. 14. 22:46
 1/5 Gábor t ***** válasza:
100%
A legjobb reklám, az elégedett ügyfél.
2014. jan. 15. 05:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Igen, egyezek, de ez még mindig kevés, hogy beinduljon az üzlet
2014. jan. 16. 20:39
 3/5 Gábor t ***** válasza:
Talán újság hirdetéssel próbálkozhatnál, az nem túl költséges. És legyél türelmes, kelleni fog egypár év mire beindul az üzlet. Ha igényes és alapos vagy , és viszonylag gyors, biztos menni fog.(a gyors alatt azt értem :két napra vállalt volna nekem valaki kuplung cserét :)inkább kicseréltem magam )
2014. jan. 16. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
A facebookon másképp is lehet hirdetni. Jobb, ha létrehozol egy oldalt a Műhelynek, amit tudnak like-olni. Esetleg keress helyi csoportokat, amikben tudsz hirdetni.
2014. febr. 17. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

A kisvállalkozás számára a reklámozás a legnehezebb kérdések egyike, hiszen általános jellemző, hogy a TV és sajtóhirdetések hatékonysága csökken, nő az úgynevezett reklámzaj. A márkák száma napról napra növekszik, így egyre nehezebb kitűnni. Ezen túl pedig minden piac, termék és szolgáltatás más és más - általános tanács talán csak egy van: az internet.


Piactól és terméktől függ, de ha a nyereség 20 százalékát fordítja reklámra a kisvállalkozó, nem jár rossz úton. Persze vannak olyan időszakok, amikor nincs nyereség - ilyenkor is meg kell találni a módját a reklámozásnak. A hatékony reklámköltségvetés nagysága területenként változó. Induló vállalkozásként irreális azt feltételezni, hogy majd reklám nélkül is jönnek a vevők, de ha több ötletünk is van, amibe belevágnánk, célszerű azt választani, ahol a versenytársak nem TV-kampányok tömegével bombázzák a vevőket, vagyis aránylag kis költséggel tehetjük magunkat ismertté. Ha kétségei vannak, az Ön piaca épp melyik kategóriába sorolandó, marketing stúdiónk szívesen segít.


A reklám speciális esete a PR (public relations), amely a kisvállalkozások számára sem elérhetetlen. A hatékony PR sok munkát, felkészülést és kapcsolatépítési képességet igényel, de meghozza az eredményét…


Konkrét példa.:


- Facebook Markegint

- Google AdWords

- Seo ( Keresőoptimalizálás )

2014. febr. 18. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!