Szerintetek mekkora esélye lenne egy kreatívos vállalkozásnak, hogy sikeres legyen?
Először mondjuk próbálj meg itt árulni.
Minden vállalkozást alapos üzleti tervvel kell kezdeni. Ebből rögtön kiderül, h életképes-e az ötlet.
Piackutatással kell kezdeni.
Pl.: Haverkodni kell a közelben lévő zöldségesekkel, mekkora a forgalom.
Meg kell vizsgálni a közelben lévő élelmiszerboltoknak milyen a kínálata.
Kérdőíveket kell kitöltetni a lakókkal, h mire lenne igényük ha egy új bolt nyílna. (olcsó ár, friss áru, kurrens gyümölcsök stb)
Ha nem vagy elég rafinált, ne legyél zöldséges.
A kreatívos ötleted szerintem nem versenyképes, a kis nyomdák, gyorsnyomdák amúgy is meló híján vannak, lefedik ezt a piacot.
Valami nagyon egyedit kellene ahhoz csinálnod, h téged válasszon a vevő, és azt is meg kell oldanod, h rád is találjon.
Indulj abból ki, miben van erősséged, milyen forrásból tudsz meríteni. Milyen kapcsolataid vannak.
Ismeretlen szakterületre veszélyes belépni úgy, hogy nincs vállalkozási tapasztalatod.
Legtöbben utálják az ügynöki melót, de abban pl. mindenki kipróbálhatja kockázatmentesen milyen kereskedői, vállalkozói vénája van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!