Hogyan pörgetnéd fel egy kisnyomda forgalmát?
Érdekelne, hogy aki üzleti tervekkel, marketinggel, vállalkozásmenedzsmenttel foglalkozik és ismeri is az aktuális piaci helyzetet, miben látná a túlélést, a bővülést, fejlődést egy házi kis nyomda esetében, amelyik digitális gépekkel kimondottan kis példányszámú gyártmányokra van kapacitálva. Pár/párszáz szórólap, brossúra, piac szondázáshoz kisszéria könyv, néhányszáz darabig ez jobb, mint a nagynyomda, stb stb.
Ki miben látná a fejlődést?
Hirdetni kell diploma kötést, szakdolgozat nyomtatást, digitalizálást. Erre azért vannak páran akik harapnak.
Minél több mindent kell vállalni, ami csak belefér a tudásotokba és időtökbe! Pl. kézzel írott szövegek begépelése, ha van grafikusotok akkor plakát, szórólap tervezés. Keressetek kapcsolatokat, akik esetleg tudnak ajánlani titeket (pl.informatikusok)
Vagy megkeresitek a piaci rést ami elég nehéz erre a területre, hisz erős a kínálat (rengeteg a gyorsnyomda), vagy kitaláltok magatoknak újat
Ha piaci rést találtok, még mindig kérdéses hogy találnak rátok a vevők, ez a legnehezebb.
Ha új dolgot találtok ki, akkor érdemes piackutatással indítani, mielőtt beinvesztálnál időt pénzt.
Új dolog lehet interneten sablon alapján összeállítható emlékkönyv, különleges anyagokra való nyomtatás, egyedi dekoráció (pl. poszter) stb. Ha van ütős ötlet és fészbuk kampánnyal meg gúgli hirdetéssel próbálkoznék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!