Egy webáruházat hogyan lehetne a leghatékonyabban hirdetni, úgy, hogy vásárlókat generáljon?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Attól függ milyen terméked van. Fapadosan, ingyen ezeket tudod megoldani: ha jók az áraid listázd be árösszehasonlító oldalakra (árgép, árukereső,stb.), a Vaterára, Tesz-veszre tegyél fel az aktuális akciósokból, vagy azokból, amíg behívó termékek, esetleg aminek a piacát fel akarod mérni. + facebook kampányok.
Ezen felül már valóban csak a pénzesebb megoldások léteznek.(kereső optimalizálás, Meta tagok, e-marketing kampányok,stb.)
A META adatokat feltöltés közben már meghatároztam meg a SEO-t is valahogy sikerült optimalizálnom.
Most főleg ajándéktárgyaim vannak de a mai nap fogok feltölteni szórakoztató elektronikai termékeket meg még amint feldolgozza két másik nagyker az emailemet lesz majd biztonsági termékeim is (pl kesztyűk meg acélbetétes bakancsok)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Facebook és Google Search annyira általánosan használt és olcsón hozzáférhető hirdetési felületek, hogy mindenképpen érdemes őket használni.
Egyébként mindenféle SEO ott kezdődik, hogy a webáruházad a webszabványoknak megfelel, tehát az erre kijelölt helyeken (legyen az egy címsor, vagy egy kép Alt attribútuma) közlöd a releváns információt.
Illetve persze az a jó, ha a webáruház jól használható, pofás, stb.
Ha ezek teljesülnek, akkor rakd ki a saját oldaladra, és a fentebbi által említett árucsere-oldalakra, aztán ha így sem megy, akkor egy google-hirdetést is megreszkíroznék.
Ha én terméket keresek, mindig Google-t nézem, azon belül Árgépet vagy Árukeresőt, vagy ha rögtön jön egy jónak tűnő webshop, akkor azt. Azt pedig, hogy maradok-e ott, az határozza meg, hogy mennyire jól használható a webshop és megtaláltam-e rajta az árut.
Webshopként amúgy szerintem még az lehet lényeges, hogy mekkora az árubőség és hogy ebből mennyi speciális. Pl ha általánosabb számítógép-alkatrészt keresek, akkor biztos, hogy az iPon, az Edigital és társaik esnek ki a Google-ből és elég jók is ezek ahhoz, hogy ne engedjenek el, ha egyszer az oldalukon vagyok.
Mérd fel a versenytársaidat! Nézd meg, hogy a te termékeid nevére miket dob ki a Google és ehhez igazítsad azt, hogy mit árulsz és hol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!