Hogyan alakítsunk ki kapcsolatokokat az épitőiparban?
Két dolog van, illetve sok dolog van..
Azt meg tudod, mondani, hogy az a gond, hogy kevés a megkeresés, vagy inkább arról van szó, hogy inkább a konkurencia árajánlatait válasszák ?
Vagy esetleg mindkettő egyszerre ?
Hirdetni mindig kell és főleg válságban. Azonban a cél, hogy a hirdetés kitermelje az árát és a megélhetésedet is.
A trükkökről kb egy egész könyvet írhatnék neked.
Ha az árversenyben meg tudsz felelni, akkor mindjárt írok privit arról, hogy hogyan tudsz komolyabb hirdetés nélkül munkához jutni. -Azért fontos ez, mert ha még nem tudod az áraidat megvédeni. (Alaposan érthetően elfogadhatóvá tenni, megindokolni) akkor a nálad olcsóbbakat választják.
Nekünk ez az egyik forrásunk, csak itt rengeteg árajánlattal kell küzdenünk.
Engem elég sokan megkerestek már ezzel, hogy ajánljam őket. Ezzel egy a gond, ha menet közben ismerek meg egy céget és az ügyfél elégedett és nekem is tetszik az amit csinál, akkor én szoktam ajánlani. -Csak ritka akivel meg vagyok elégedve.
Ismeretlenül én inkább az ügyfélre bízom a választást. Ugyanis én az ügyfelemnek akarok jót. Meg persze annak a vállalkozónak aki az ügyfélnek megfelel.
Ezzel pedig nagyon sok olyan vállalkozó van aki nem az árakkal versenyez.
Egyébként mi hirdetjük a partnereinket is, meg ez valamilyen szinten kölcsönös.
Két út van:
Vagy az árakkal versenyzel. Így az ügyfelek, ha elégedettek az áraid miatt ajánlanak tovább.
Vagy a minőséggel, szolgáltatásokkal versenyzel, így az ügyfelek a munkád miatt ajánlanak tovább.
Ez az irány, az elégedett ügyfél, ez a legjobb hírdetés és még fizet is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!