Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Milyen papír kell ahhoz, hogy...

Milyen papír kell ahhoz, hogy "kisegítő" lehessek anyukám egyéni vállalkozásában?

Figyelt kérdés

anyumnak van egy kis divatáru-üzlete és néha szükséges lenne hogy egy-egy napot, (órát-mikor hogy) én lehessen bent..


Milyen papírt kell ehez intézni APEH-nál? Nekem nincs kereskedelmi végzettségem. De úgy tudom, h valami összeg befizetésével és engedéllyel besegíthetek.


Állítólag ha most így simán mint családtag helyettesíteném és jönne az APEH, az büntetéssel járna.

Szóval ezért kéne engedély.



Köszönöm a választ!:)



2012. ápr. 10. 16:00
 1/10 A kérdező kommentje:
*lehessek
2012. ápr. 10. 16:01
 2/10 A kérdező kommentje:
*ehhez
2012. ápr. 10. 16:02
 3/10 A kérdező kommentje:
természetesen fizetés nélküli helyettesítés volna.
2012. ápr. 10. 16:02
 4/10 A kérdező kommentje:
egyébként ha ez számít nappali tagozatos egyetemi hallgató vagyok. (május végéig)
2012. ápr. 10. 16:05
 5/10 A kérdező kommentje:
annyit tudok h a "segítő családtag" mint státusz megszűnt de mi van helyette?
2012. ápr. 10. 16:10
 6/10 anonim ***** válasza:

Nincs semmi helyette.

Ha csak kevés időről van szó, akkor egyszerűsített foglalkoztatással (alkalmi munkával) lehetsz a boltban.

Ezzel heti 5, havi 15, évi 90 napot lehetsz ott. (ennél ha 1 órát vagy ott, az is 1 napnak számít)

Ha ettől több napot vagy bent, akkor részmunkaidős foglalkoztatással, munkaidő kerettel vehet fel anyukád.

2012. ápr. 10. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

köszönöm!!


az egyszerűsített foglalkoztatást telefonon kell bejelenteni?

vagy hogY?

2012. ápr. 11. 08:02
 8/10 anonim ***** válasza:

3 napos próbaidő.

a könyvelő elintézi előtte lévő nap mikor mész,csak fel kell hívni.

és igen,ha csak úgy simán ott maradsz és jönnek az apeh-osok,akkor bírság.

a többi megoldás drága.

2012. ápr. 11. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza: