Mennyire építhető ügyfélkör kuponozással? Tapasztalatok?
Bónusz brigád, kupon mánia, ilyenekre gondolok.
Akik kuponáron jönnek 50-90% kedvezménnyel mennyire hajlandók visszajönni teljes áron?
Tegyük föl a szolgáltatás jó.
Ezeknél nem az a lényeg, hogy a vállalkozó mindenképpen bukjon a dolgon. Úgy van, hogy mivel tudja hogy jön 100 ember, ezért úgy szerzi be az alapanyagokat, úgy szervezi meg a munkát, stb. hogy ezen az áron is ki tudja szolgálni a vevőket.
Szerintem kb. 5-10%-nyi visszatérő vendégre lehet számítani legjobb esetben is.
"5-10% visszatérő vendég legjobb esetben is."
Ez nem túl bíztató.
Még egy gondolat:
Szerintem egy mozinak pl. nagyon megéri kuponozni, mert ha pl. 300 Ft-os mozijegyeket adnak el az még mindig jobb, mint ha üresen kongana a terem.
DE egy fodrásznak, masszőrnek nem biztos hogy ez olyan jó buli szerintem. Pl. egy ötezres masszázs kuponnal 2000 amiből 30% a kuponoss cégé, 1400-ért meg nem éri meg dolgozni, bérleti díj, adó tb, anyagok, stb miatt
Minél nagyobb a KEDVEZMÉNY, ANNÁL TÖBB A "POTYAUTAS"
a be nem váltott kuponok kinek a haszna?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!