Induló webshopnál mekkora mennyiségben érdemes kezdeni a reklámozást, marketinget?
A legelején 1-2 millió bőven elegendő kampányra, hogy a logisztikába és könyvelésbe is bele rázódjon a vállalkozás és majd a kezdeti hasznot érdemes mindig egyre nagyobb mennyiségben visszaforgatni kampányra, vagy már a kezdetektől érdemes bele tolni a milliókat hogy akár 1-2 hónap alatt robbanásszerű ügyfélkört szerezzen?
Webshop tulajok, ti mit javasoltok? Ti hogyan kezdtétek, ha hirtelen nagyot nőtt az ügyfélkör és a megrendelések száma, tudtátok vele tartani a lépést a legelején minden téren? Gondolok itt az árulogisztikára, a könyvelésre, az adóügyekre és hogy anyagilag mennyire volt megterhelő mikor csak vitte a pénzt de nem termelte?
Attól függ mekkora tapasztalatod van reklám terén? (bár ha lenne, akkor ez a kérdés meg se született volna.)
Ha semmi nincs, akkor keveset mert egy rossz beállítás és pillanatok alatt párolog el a pénzed, húgy hogy látogatód se lesz, nem hogy vásárlód.
"De ha úgy vesszük ez a kérdés is egyfajta piackutatás, ki mennyit hirdetett/hirdetne:)"
Hát, ha ennek a kérdésnek szerinted a világon bármi köze van a piackutatáshoz, akkor menjünk vissza a kályháig, mert nagy a katyvasz. A kérdésedből az se derül ki, mi a piac, milyen terméket vagy szolgáltatást szeretnél értékesíteni. Mit szeretnél csinálni? Vásárlókat szerezni? Brand-et építeni? A konkurencia elől elhappolni a vásárlókat?
Minden olyan vállalkozásnál, ahol fontos a marketing, mindig az elején kell a legtöbbet költeni reklámra! Nézd meg pl. a Temut, hatalmas összegeket költött reklámra (minuszos amúgy, és még jó darabig az is lesz), de már az egész ország ismeri.
Amennyit tudsz, öntsd bele a reklámba, és ami a legfontosabb, szakemberrel csináltasd!! Ne te állj neki, mert abból valószínűleg bukta lesz.
"már a kezdetektől érdemes bele tolni a milliókat hogy akár 1-2 hónap alatt robbanásszerű ügyfélkört szerezzen?"
Te miről álmodozol különben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!