Induló vállalkozásnak mennyit érdemes reklámokba fektetnie?
"szerintem ingyen sem süllyedne le oda hogy Mari néni protkója mellett hirdesse a céget csak azért mert ingyen van."
Pedig a google / youtube pont ezt csinálja, és sokan meg még fizetnek is érte :D
Még a balfék bztonságiőr cégek is azt csinálják, hogy megnyerik 3 darab 24 órás őrzésre a pályázatot 9 fős létszámra aztán "hálából" adnak 9 ezer őrzési órát a 6500 órás áron...
Legközelebb is ők fogják nyerni a pályázatot...
Utánad meg nincs fizetve se járulék, se szabadság, se ünnepnap és TE dolgozol!
Így megy ez...
De most mit pirosozod le ember, hát meg akarsz nézni egy receptet a youtubon, aztán dübörög neked előtte fél perceet a brüsszel meg az ukrán háború, vagy jönnek a wolt futárok :D
Csak a tényeket írom le!
r/cimboraretardalt alany előkerült gyönyörűen.
Haver. Konkrétumok nélkül erre lehetetlen válaszolni. Tényleg akad, ami eladja magát, tényleg akad, ami tetszőleges módszerekkel is eladhatatlan (adott piacon legalábbis), kicsit kellen tudni a mi a jó francról nekünk is, hogy legyenek tippjeink, jó intuícióink arról, hogy mibe érdemes invesztálni, mivel érdemes időt tölteni, mi minden kellhet ahhoz, hogy átadd az érzést, vagy adott esetben a szükség hangjait, és hogy el lehessen dönteni, hol is lenne igazán jól pozícionált hirdetésekkel bemelegíteni.
Nem! Itt arról van szó (és ezt most annak a tanáromnak a szájából idézem aki a közgazdaságot tanította)
"Soha, sehol, SENKI nem tudta még tudományosan bizonyítani, a reklámköltség, és a megtérülése között lineáris hatékonyságot!"
Magyarul ennyi erővel akár LOTTÓZHATSZ IS!
"Induló vállalkozásnak mennyit érdemes reklámokba fektetnie?"
Első körben leginkább egy kisvállalati marketing könyv árát, meg az elolvasására fordított időt.
Utána már legalább annyi fogalmad lesz róla, hogy ne itt és így kelljen feltenned a kérdést.
Ja aztán dobd is a szemétbe,
mert 1 elavult,
2 immunis már a reklámokra kb mindenki,
meg szkeptikus is!
Feltehei itt a kérdést, ezzel nincs gond, csak a valóságot is el kellene fogadni, amikre élő példák vannak...
Számos milliárdos cég / nagyker / vállalkozó még az interneten sincs jelen, sőt sehol nem reklámozza magát!
Most ha magamból indulok ki, hazsnálom már vagy tíz éve kissebb nagyobb szünetekkel a gyakorit.
Eddig SOHA SEMMIT nem vettem egy bannerhirdetése útján sem, de ha rákattintottam is az is csak véletlenül volt.
Na pont ennyi a hatékonysága ennek a reklámhordozónak, de gondolom jópénzt fizettek érte :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!