Az a mondás igaz, hogy a vállalkozás sikere főként csak a marketingen múlik?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mint a legtöbb kijelentés, ez sem végletesen fekete/fehér, hanem jóval árnyaltabb.
A marketing olyan, mint egy hangszóró: felerősíti a termékedet és segít több helyre eljuttatni. Viszont, ha nagyon vacak a terméked, akkor a nagyon sok helyre is az fog eljutni, hogy vacak a terméked.
A dolog kulcsa az arányérzék. Ha elég jó a terméked ahhoz, hogy ne zavarjanak mindenkit nagyon a hibái (vagyis nem teljesen vacak, csak nem teljesen jó), akkor a marketing sokat tud rajta javítani és akár világsikerré is teheti. De teljesen vacak terméket a marketing önmagában nem fogja sikeressé tenni.
Sőt az sem mindegy, hogy maga a marketing milyen, mert ha valamit nem jó módon és módszerrel marketingelsz, akkor akár a legjobb termék is képes a piacon megbukni, mert nem megfelelően próbáltad eladni azt.
Számtalan olyan termék van, amik hiába voltak jók és még marketingelték is, mégis megbuktak, mert nem sikerült jól marketingelni őket.
A náluk kevésbé jó termékek viszont nem azért futottak be, mert csak a marketingjük volt jó, hanem mert a marketingjük jobb volt, miközben a termék nem volt annyival rosszabb a másiknál, hogy ez aláássa a marketing eredményeit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!