Mi a teendő, ha az egyszerűsített foglalkoztatásra bejelentett emberek nem jelentek meg a munkára és már nem lehet visszavonni a bejelentést?
Kezdő vállalkozó vagyok, az EFO-ban bejelentett embereim közül az első munkanap hárman nem jelentek meg. Mire kiderült, hogy nem tudnak jönni, már nem lehetett visszavonni a bejelentést.
A Nav felé ilyenkor van valami külön teendő? Lehet jelezni valahogy, hogy az adott személyek nem vették fel a munkát. Azt tudom, hogy a 2000-Ft/ember közterhet ki kell fizetni utánuk így is, de a következő hónap 12.-i bevallásban meg szerepeltetni kell a bejelentett embereket és a fizetésüket. A kérdésem az lenne, hogy hogyan oldható meg a bevallásban, hogy nem jelentek meg, ezért nem is lett nekik fizetve?
Éppen most nézem ezt a 2208-as nyomtatványt, ennek melyik részébe kell bevinni az EFO adatokat, mert még NAV-os kézikünyvvel sem egyszerű ennek az áttekintése?
És ehhez jön még, hogy a hétfőn nem megjelentek kedden már jöttek, így még tovább bonyolódik a dolog.
Itt a képernyőkép, még mindig 1000-Ft-ra hozza, ki, pedig júliustól már 2000 Ft az alkalmi munka napi közterhe, hol a hiba?
Mindenesetre nem a Te készülékedben van a hiba.
Nem képesek az 5 percenként változó jogszabályt informatikailag lekövetni, amit nem is csodálok. Általában ezeket manuálisan javítják az adóhatóságnál. Kövesd az adófolyószámládat...
Kifogott rajtam ez a 2208-as nyomtatvány, valaki tudna segíteni, hogy mit hol és hogyan kell bevinni, mert mindig hibaüzenetet küld, nem találok hozzá hasznűéható útmutatót:
A lényeg csak EFO-ban alkalmazott emberek után szeretnék bevallásr beküldeni, megvan az összes adatuk, de egyszerűen nem megy a kitöltés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!