Kisvállalkozásokat le lehet vezényelni az office 365 használatával?
Nem.
Már ha csak számlázásról beszélünk, mióta a NAV online akar látni mindent, muszáj egy számlázó program ami összekötésben van vele.
Ezek mind-mind külön szakma, nyilván egyéni vállalkozó is meg tudja csinálni, de lényegesen felületesebben.
Publisher egy kiadványszerkesztő, a virtual studio meg egy platform html/css programozáshoz.
Publisher kevés brossura gyártásához.
Többi teoretikusan menedzselhető a számlázás kivételével, de ha te összetákolsz egy weboldalt, attól még az nem lesz alkalmas biztonságos adatkezelésre és fizetésre
Mivel foglalkoztok, attól függ.
A NAV számlázó program ingyen használható.
Lehet, de nem érdemes.
A Word az egy tök jó dolog - nyilván mindenkinek szüksége van egy szövegszerkesztőre. Más kérdés, hogy 20 éve csak az ikonok áthelyezgetésével tudnak érdemben hozzátenni, de a Word hasznosságába nehéz belekötni.
Az Excel egy táblázatkezelő - közérthetőbben egy sima kockás füzet. S lehet, hogy 30-40 éve még az én őseim is kockás füzetbe tudtak könyvelni, mikor kimentek a piacra, de óva intenék mindenkit attól, hogy ezzel próbálkozzon. Igen, eleinte amíg kevés partner, megrendelés és forgalom van vonzó lehet sok mindent Excelben vezetni, de nem erre találták ki. A nagyvállalati IT projektek 60%-a (s lehet, hogy most alul becsültem) arról szól, hogy valaki elkezdett egy nyilvántartást Excelbe vezetni, ez az Excel tábla egyre bővült, ki lett bővítve makrókkal, hivatkozásokkal, pluginekkel meg anyámkínjával és egyszer csak ráeszmélnek, hogy ez egyre használhatatlanabb és kéne helyette valami célszoftver. A kockás füzet egy borzasztó korlátolt műfaj - egyszerű számítások, kimutatások, gyors költségelemzés elvégzésére oké, de semmi többre - pláne rendszeresen használt adatok tárolására nem.
Ha az Excel a kockás füzet akkor a Powerpoint a zsírkréta - tök aranyos kis szoftver, de mondjuk ahhoz, hogy gyerekes prezentációkat készítsen az ember nem kell a Microsofthoz menni, ebben van a legkisebb előnyük, ott van a Prezi is, az is tök jó alternatíva. A PP egyetlen előnye, hogy natívan (de nem épp hibamentesen) kezeli a többi Office programból való beillesztést.
A OneNote fő jellegzetessége az volt pár éve, hogy teleszemetelte az összes mappát és senki nem tudta, hogy kell letörölni. Emlékeim szerint azóta sem lett sokkal hasznosabb program.
Az Outlook a Word mellett a másik program aminek van értelme. Nem nélkülözhetetlen, de azért jobb, mint a webes levelező programok. Nem mondom, hogy nem kiváltható, de azért egy kifinomult kis programocska.
Accest tudtommal senki nem nagyon használ komolyabban adatbázis kezelésre. Biztos jó lenne, de jelenlegi valójában inkább csak mint szükségmegoldás vagy oktatóprogram van értelme.
A Skype/Teams meg simán olyan kommunikációs csatornák amin azért bizalmas információt nem nagyon kéne megosztani a munkatársaknak, felejtsük el és tiltsuk le őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!