Mit lehet tudni az e-kereskedelemről?
Benne vagyok több kurzusban is.. a lényeget, hogy mivel legyél több a konkurenciánál. .hogy a vevő téged válasszon és ne az emagot vagy az aliexpresst.. na az nem hangzik el egyikben sem!
Ha nem működik, akkor megkapod a "nem foglalkoztál vele eleget" aduászt a részükről.
Amit sok kurzuson nem mondanak el, az az, hogy a marketing szabályai itt is érvényesek: a vállalkozó adja el a terméket, nem pedig a termék önmagát!
A konkurenciánál nem feltétlenül kell többnek lenni, elég másnak. Sokféle ember van, és sokféle szempont miatt vásárolnak ott, ahol. Van, akinek csak az ár számít, másnak a kiszolgálás, megint másnak a gyorsaság, a személyesség, a családias hangulat, akármi.
Célszerű jól körülhatárolni a célközönségedet, és jól irányzott üzenetekkel megszólítani őket. Ebben mindenképpen más lehetsz, mint a nagyok, akik kb. mindenkire lőnek, és általános dolgokkal (pl. alacsony ár, dömpingszerű hirdetések) dolgoznak.
Ez jól hangzik, de érdemes pontosan utánaolvasni, hogy mit is garantálnak, mert nagyon könnyű ezeket az ígéreteket kijátszani.
Csak egy példa:
Hirdetek egy olyan kurzust, ami 1.000.000 Ft, és azt mondom, hogy mindenkinek garantálom, hogy legalább fél évig nőni fog utána a bevétele, ha nem, visszafizetek mindent. Havi 60-70.000-t a barátnőm, szomszédom, sógor, koma, jóbarátom elkölt nálad a pénzből, ami alapján majdnem biztos, hogy nőttek a bevételeid, így egy szavad nem lehet, nekem meg így is a zsebemben marad alsó hangon félmillió egy olyan kurzusért, aminek az önköltsége nagyjából 30.000 Ft.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!