Fizetési pont terminál visszamondása de hogyan?
Nem ismerem őket csak névről. A szerződésed főleg nem.
Viszont az egészen biztos, hogy a felmondás esetén a feleknek pénzügyi elszámolást kell végezniük egymással és ha még van náluk pénzed át kell, hogy utalják neked, ha pedig te tartozol nekik bármivel, akkor azt neked kell rendezned.
Egyébként kötegelve kaptad meg egy időszak összes vásárlásának az összegeit, ugye?
Hány napot utalt át egyben vagy hány vásárlás után küldte egyben a szolgáltató?
Nyilván most is átutalja amikor esedékes lesz.
A szerződés felmondásával pedig a felmondásai idő szerint válik esedékessé minden tartozás és követelés.
De újra mondom: nem ismerem a szerződésed és az ő gyakorlatukat, csak ahogy a törvény szerint ennek működnie kell, azt tudom.
Én is hasonló cipőben vagyok - fel akartam mondani a velük való szerződésem, ugyanis igencsak megdrágult a szolgáltatásuk az évek alatt. Mint kiderült, a szerződés lejártának időpontja előtt 6 hónappal kell benyújtani egy felmondó kérelmet, különben automatikusan meghosszabbítják a szerződést ÚJABB HÁROM ÉVRE. Kizárólagosságot is követelnek, nem használhatsz más terminált, és nem tarthatod kikapcsolva sem a terminálodat. Undorító cég, nagyon oda kell figyelni hogy mit írtok alá. Az apró betűs részben nyilván szerepel, de én ilyet máshol még nem hallottam. Kíváncsi vagyok, meddig marad életben így a cég.
Ps.
Több mint fél évvel ezelőtt hívtuk őket fel, hogy fel szeretnénk mondani a szerződésünket a lejárati idővel, mi ennek a menete... EGy szóval sem említették hogy 6 hónappal előre kell szólni, sunyik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!