Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Körülbelül mennyi tőkére...

Körülbelül mennyi tőkére lenne szükségem egy webshophoz?

Figyelt kérdés

Szóval , kizárólag magyarországon szeretnék értékesíteni elsősorban.

Kis raktárkészlettel maximum 10 termékkel.

Egy ekkora projekthez szükségem lesz raktárszolgáltatásra, vagyis jobban járok vele , mintha itthonról küldeném?

Illetve levetítve mire mennyit kellene költenem?

Úgy számolva , hogy kis/kezdő projekt.

Weblap , szerintem domain tárhely évi 10eFT kb meg van.

Ezen kívül érdekelne a raktározás/szállítás kb.,a marketing(ez is minimalizálva,persze azért érjek el embert vele)

Illetve még az egyéb felmerülő költségek.

Marketingre érdemes egy céget felkérnem?



2020. dec. 2. 14:07
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
És mi az eredménye?
2020. dec. 2. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Már hogy lenne irreleváns ez a kérdés egy olyan kerdes alatt, hogy mennyi tőkével indulj el...? :D te vagy nagyon nem vagy képben, vagy hülyének nézed az embereket. De ha ez utóbbi, akkor meg miért kérdezel?


Tényleg elmondták előttem, de fontos a beszerzési ár, a profitabilitás, a tárolás, a vonatkozó jogszabályok, a célcsoport (marketing költség miatt fontos kérdés), stb stb.... Nyilván ezek teljesen másképp alakulnak, ha egy csomag tűzijátékot, 200 g tejfölt vagy egy 1 db fluxuskondenzátort akarsz eladni, de jahh, nyilván nem fontos, miről is van szó :D

2020. dec. 2. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Azzal szamolj, hogy 4-500 ezer forint, amit marketingre kell kolts havonta.
2020. dec. 3. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
Ez egy minimális , de még elfogadható kategóriába sorolható havi marketing költség?
2020. dec. 3. 09:21
 15/16 anonim ***** válasza:
ha szeretnéd, hogy pörögjön a webshop az ennyibe kerül.
2020. dec. 3. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:

Emberek, ne osszátok a tanácsokat anélkül, hogy bármit tudnánk a termékekről, a célcsoportról, a versenyről abban a szegmensben, a kérdező bevételi igényeiről, és még sorolhatnám.


Egyet tudok viszont tanácsolni ebben a helyzetben is: marketingre többet költs, mint a termékekre. Inkább kevesebbet tarts belőlük raktáron, de pörögjön, mint hogy felhalmozd, de ne legyen pénzed hirdetni, és várd a csodát.


Ezenkívül magadon is dolgozz, mert a céged csak veled együtt fejlődhet. A termék nem adja el önmagát: Te adod el a terméket.


Ha erős és nagy konkurenciád van, akkor célszerű a marketinget kifuttatni arra, hogy Te mennyire szenvedélyesen szereted azokat a termékeket, és mennyire értesz hozzájuk. Valamilyen pluszt adni a termékek mellé, legalább kommunikációban.


Használd ki azt, hogy sok ember szívesebben vásárol egy embertől, mint egy arctalan multitól.

2020. dec. 3. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!