Reális és kivitelezhető előleget kérni fodrász vállalkozásban?
Teljesen irreális, eleve hogyan képzeled az előleget amikor gondolom 10-ből 10 ember telefonon jelentkezik be?
Aki nem jön el vagy sokat késik azt max 1x figyelmeztetni kell aztán megmondani neki, hogy inkább máshol vágasson...
"ha máshogy nem, akkor jöjjön be személyesen befizetni. "
Most teljesen őszintén - szerinted ez mennyire reális? Ha te pl. asztalt foglalsz egy étteremben és azt mondanák, hogy oké de délután gyere már be és dobj be egy 10-est és akkor este várnak akkor te megtennéd?
Étteremből is van exkluzív, ahogy fodrászból is van beülős. Tökéletes a példa.
De ha ilyen exkluzív vagy, akkor pláne meg tudod tenni, hogy aki nem jön vagy késik annak megmondod, hogy vagy kifizeti azt amikor nem jön el vagy akkor köszönöd szépen, lehet menni máshova. Ha 3 hónapos előjegyzésed van akkor 1-2 ügyfelet meg sem fogsz érezni...
Azt kérdezted mennyire reális előleget kérni - egyértelműen semennyire.
Az előleg szerintem sem járható út.
1es
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!