Ha Irodaépületben van a székhelyszolgáltató irodám, akkor a cégtáblákat hova kell kihelyezni? Utcafrontra, vagy elég a recepcióra? És ha van 300 cégem?
És milyen feltételeknek kell még megfelelnem, hogy székhelyszolgáltó céget csináljak?
Bérelhetek, irodát és bejelenthetem oda a céget?
Ezzel kapcsolatban nem akartam újabb kérdést kiírni vagy mégis? Azt szeretném kérdezni, ha egy cégnek nincs kint utcafronton a cégtáblája a csengön sincs kint a neve, a cégnek írt levél visszapattan, akkor hol lehet panaszt tenni. A NAV vagy a Cégbíróság az illetékes szerv?
A cég működik, a cégnyilvántartásban megadott címről visszajött a levél.
Az eMail nem elegendő. Postai úton is el kell küldeni a bejelentést különben hozzá sem nyúlnak.
Ezért kérdeztem, hogy kinek kell küldeni?
Nem is e-mailt írtam, hanem epapírt. Az hivatalos, kaüvel van hitelesítve, kötelesek reagálni rá.
Akkor csináltass egyet, az élet számos területén megkönnyíti az életedet.
De ha nagyon nem akarsz, akkor küldj tértivevényes levelet a NAV-nak és/vagy a cégbíróságnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!