Webáruházunknál nincs üzlet, de van személyes átvétel. Mindenkinek számlát állítunk ki. A telefonos rendelésnél általában nem adnak meg nevet címet, nem tudom előre kiállítani a számlát. Átvételkor sem kér számlát. Mit lehet ilyenkor tenni?
"Nincs mit tenni, addig nem veszem fel a rendelést akár email-ben, akár telefonon, amíg nem adják meg a számlázási adatokat."
Erről van szó... És végigolvastam.
Nem kell ilyen stílusban "beszólni", mert hidd el, jót akarunk Neked, hogy ne kapjon el a NAV.
Nem az én érdekem és nem engem kell győzködni...
Elnézést, nem akartam beszolni, csak úgy jött le a hozzászólásodból, hogy azt hiszed nem készítettem számlát.
Régebben az ilyet úgy oldottam meg, hogy kiállítottam egy kézi nyugtát, a nyugtatömbből, mert az csak egy pillanat volt.
Viszont most változnak a szabályok, 2021 január 1-től majd minden számlát fel kell tölteni a NAV-hoz, ott meg ha nincs név cím nem lehetséges.
"Fizettek, és már mentek is"
Ennek elébe kell menni azzal, hogy a terméket csak a számla kiállítását követően adod ki, mégpedig az elkészült számlával együtt.
Ha a vásárló esetleg akadékoskodik, meg kell neki magyarázni, hogy neked ez kötelező. Ha nagyon nem kell neki, dobja ki az első szembejövő kukába, de neked nincs mérlegelési lehetőséged; nyilván ha neki kéne kifizetnie a büntit, máris kitörő örömmel vinné el a fecnit az első kukáig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!