Egy saját kozmetikai, smink márka alapítása?
Egy sját smink márka alapítása mekkora költség?
Saját logóval,csomagolással
Saját fejlesztésű termékekkel
Teljesen a nulláról kb mekkora összeg?
Eleinte palettákat majd később rúzsokat,ecseteket,egyéb térnék éket os gyártanék.
"Én pl. személy szerint sosem vennék kézműves termékeket, mert számomra vagy kacat, vagy gagyi... ráadásul túlárazva."---Ott a pont :)
Ismerősök között volt pár ilyen termék gyártó:
-fehér derby csokit megvette (100Ft/100g), felolvasztotta és mogyoróval összekeverte (499Ft/500g) és 1000Ft/250g árban árulta a kézműves terméket (engem is átb***szott)
-tescos fakanalakba vájta a logóját és piacozott vele
-bolti legolcsóbb szappanokat olvasztotta meg és formába öntötte, de készített sós/fahéjas/kávés/stb. változatot is, darabján 500Ft-ot keresett )édesanyámat húzták le így)
-házipálesz bolti hígított égetett szeszből
Kérdező a hazai gyártók esetén a Multi-Mix cég csinál bérgyártást, sampon, tusfürdő, kézkrémek, mosópor, szappanok, arcmosó, stb.
Az a vicc, hogy egy adott batch esetén 4-5 különböző márkájú termék is készült egyszerre és akár a boltok polcain 2,5X magasabb árkategóriában, tehát ugyan az a sampon de 5 különféle márka és ár.
2008-ban 100db volt a minimum db szám, amiért szóba álltak az emberrel, de 3X-os árat kértek, 1000db-oshoz képest és vinned kellett a flakont (ha nem az övéket akartad) + a címkédet neked kellett vinned.
Neked eleve fogalmad sincs magáról a vállalkozásokról kérdező. Próbálkozni? Már eleve ott a probléma, hogy itt tetted fel a kérdésed. Még mindig nem válaszoltál rá, hogy kinek a hatására akarsz "vállalkozni"? Vagyis melyik divatos "guru" plántálta el a fejedben ezt?
Ami ma megy az országba, az ment a 90'-es években Amerikába. Ott Kyosaki könyve miatt tört ki a vállalkozási és önmegvalósítási láz, jelenleg ugyanez történik Magyarországon. Lassan már nincs fórum, nincs olyan ember, akinek ne az legyen a témája, hogy mire vállalkozzon. Meg hogy hogyan fejlődjön. Meg a pozítív hozzáállás. Kívülről nézve meg az egész egy nagy felfújt lufi.
Most ne sértődjön meg senki, de a hlyékre épít a jelen berendezkedés. Eladják nektek az önmegvalósító-szuper pozítív könyveket, előadásokat. Egyetértetek az ott elhangzotakkal? Hogyne, mert kizárólag olyan dolgokról van szó, mint siker, fejlődés, boldogság, gazdagság, pénz, vagyon, függetlenség stb. Nos, ez mindenkinél betalál. Hozzádobják a megoldást, hogy vállalkozz. Mintha az a világ legegyszerűbb tevékenysége lenne, főleg a mai túltelített, azaz minden szegmensben túltelített piaci környezetben. Tényleg egyszerű összerakni egy webshop-pot? Az, WP-woocommerce webshop 3 nap az alapoktól. Azt viszont senki ne felejtse el, hogy mindez másnak is ugyanilyen egyszerű. Ha neked eszedbe jut, akkor másnak is.
Én személy szerint sosem vásároltam első kattintásra, rászánom azt a 10-20-30 percet a keresgélésre, majd megtalálom a legolcsóbb forrást, ahonnan ugyanazt a terméket megkapom, mint amit másik 3-4-5-6X drágábban árulnak. Én ugyanúgy hozzájutok a kamus Police-órákhoz töredék áron, mint azok, akik 45EFt-ért árulják. Sőt, az egész életem erről szól, a tudatos vásárlásról és a tudatos cashflow-ról. Nekem nincs szükségem a kézműves kacatokra, a bio táplálék kiegészítőkre. Miért? Mert tudatosan összeraktam a napi vitamin és ásványianyag, nyomelem szükségletemnek megfelelő pakkot. Havi összege: 6000Ft. Eredménye: már 1995-óta nem voltam megfázva, ha kicsit meghülök is, akkor sem több a regenerálódás mint 2 nap. A ruházat dettó, kizárólag csak a minőség. 21 éve benne vagyok a vállalkozók világában, de emellett alkalmazott is vagyok. Van passzív bevételem, mivel jópár ingatlanom is található a portfóliómban.
Egy kulcsa van a dolognak: ismerd önmagad és a képességeid. Ne keverd össze a valóságot a pillanatnyi motiváció-lökettel. Ami még fontos, a mai biznisz, vagy a motivációs biznisz alapeleme, hogy az érzelmeidre hatna, márpedig ez végzetes a többség számára. Attól hogy mindent egyszerűnek látsz és pozitívnak, attól még a világ tele van csapdákkal és hiénákkal. Ameddig az érzelmeid vezérelnek, addig komoly veszélyben vagy.
A kérdező erre a legjobb példa. Köze nincs a vegyiparhoz, a biológiához, a termékfejlesztéshez, a gyártáshoz, a marketinghez, a kereskedelemhez... de ő belevágna egy saját márkás termékbe. Komoly tőke és ismeretségi rendszer nélkül.
Ha már a sztár "guruknál" tartunk, kívácsiság képpen én is benne vagyok 4 fb-csoportban. Azért maradjunk meg annyiban, hogy az ott sikeres emberekkomoly iskolai végzettségekkel, tudással és tapasztalattal rendelkeznek. A maradék meg fut utánuk, és elhiszik hogy nekik is menne.
Szivike, egyedül esélytelen vagy s nagy a rózsaszín köd.
Az ilyen dolgokat lépésről lépésre teszi meg az ember.
Van bármi fogalamd legalább az összetételről, gyártási folyamatokról vagy bármiről, aminek köze van az "álmodhoz"?
Ha kozmetikus vagy gyógyszerész, esetleg vegyész vagy, több lehet az esélyed a termékek kifejlesztésére. De azoknak is minőséginek, illetve hatásosnak kell lennie a maga nemében. A reklám, és eladás megint más tészta.
Egy nagy presztizsű luxuskozmetikai márka helyett én mást tartanék példának. Mint például a Manna szappant, vagy az Ilcsi kozmetikumokat. Mindkettő elég sikeres, és nem elhanyagolható, hogy nyereségesek is. Az Ilcsi kozmetikumok termékei lassabban fejlődtek ki, de a Manna szappan viszonylag gyorsan vált népszerűvé. De a lényeg, mint ahogy írták is fentebb, hogy lépésről lépésre haladj, és inkább haladj lassan 1 lépést előre, mint gyorsan két lépést, és visszafelé 3 lépést. Tisztázd magadban, hogy mit is akarsz elérni, és azért mennyi áldozatot, lemondást akarsz bevállalni. Nem akarlak a béna motivációs szövegemmel bíztatni, de úgy érzem valamire szükséged van, hogy elindulj ezen az úton. Meg szerettelek volna rávilágítani arra, mint ahogy már mások is megtették, hogy ez nagyon nem egyszerű még annak sem, aki tisztában van mindennel ezen a területen, és hozzá nem értőként garantált a biztos csőd. Ha mégis belevágsz tanulj meg mindent amit csak lehet erről a "szakmáról", nézz utána mindennek, kérdezősködj, keress meg olyan embereket akik értenek ezekhez a dolgokhoz, és tanulj tőlük. Légy kitartó, és ne az a cél lebegjen a szemeid előtt, hogy milyen menő kozmetikai márkád lesz, hanem az, hogy mennyit mindent fogsz tudni, és a kudarcok se fognak eltántorítani a célodtól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!