Egy nagyvállalattal megegyező stílusú logoja van a szervezetnek, mindössze EGY szó lett kicserélve benne, így nem mondható azonosnak a két logo. A nagyvállalat felszólítást intézett, hogy ne használjuk. Jogosan járnak el, lehet ebből probléma?
Jogosan járnak el, mert ez a vevők megtévesztése.
Arra apellálsz, hogy az embereknek mi fog eszébe jutni - és az nyilván az lesz, amit a nagyvállalat már elért.
Az ő farvizükön akarsz beevezni, és ez bizony büntetendő.
Ha van egy cégben valamennyi önállóság, akkor nem is akar más cégére hasonlító logót és/vagy csomagolást készíttetni.
Másik, hogy az emberek sem annyira hülyék, hogy ne vennék észre, így nevetségessé is válik a cég és a terméke.
Az Ilkás cikk érdekes volt. Ordít róla a Milkás megjelenés. Nem is értem ezt hogy gondolták "komolyan". :)
Régen a reklámokban az átlagos mosópornál jobbnak titulálták a saját mosóporukat, erre egy szemfüles megalkotta az "Átlagos mosópor" márkát és perre vitte.
Bár a pert elvesztette, de ingyenreklám bejött neki!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!