Ti gondolkoztatok már rajta hogy felcsapjatok Influencernek?
Nem titok, hogy minden álmom a social mediában (is) tevékenykedni, publikálni, megosztani a véleményemet bizonyos dolgokkal, a szakterületemmel kapcsolatban, de tipikus értelemben vett influencer csajszika biztos, hogy nem akarok lenni.
Nem érdekem abból élni, hogy embereket verjek át, fiatal, döntésképtelen kislányokat vesztegessek meg a szép kis pofimmal. Eléggé képben vagyok a jelenlegi nyomatott, manipulatív eszmékkel, hazugságokkal, féligazságokkal, és attól ezek még ugyanolyan ostobaságok maradnak, hogy az illető képes intelligensen kommunikálni, vágni, és rózsaszín filteres, Coelho idézetes képeket szerkeszteni.
Nem titok, volt egy Instagramos csajszika, akit kezdetben sokra tartottam, nagyon kedveltem, mert mindenről őszintén elmondta, hogy mi vált be neki, mire nem érdemes pénzt kiadni, - ez volt addig, amíg mindent a saját pénzéből vásárolt.
Majd ahogy szerzett egy halom követőt, nőtt a nézettsége, hirtelen az ÖSSZES Insta posztja #hirdetés-sé változott, - a legviccesebb az, hogy ezt hol egy aktuálisan futtatott celebmárka ruhakollekciójával, hol a legolcsóbb low budget WC papírral pózolva követi el.
És persze minden új videójában elszajkózza, hogy “Ő utálja, ha influencernek nevezik, és különben is csak olyan márkákkal működik együtt, akiknek a produktumaival tud azonosulni” - mondja ezt úgy, hogy 100%-ban megélhetési influencer lett, és képtelen válogatni a hatszázezer szponzoráció közül, mindenre lazán igent mond.
Milyen érdekes, hogy pont az a szempillaspirál a kedvence, amelyikért aktuálisan fizettek neki még másik 60 emberrel egyetemben 😂.
Tévedés ne essék, van kb. 2 - még régi motoros - Instás-YouTube-os magyar csajszi, akiknek nagyon szeretem a tartalmait, mert ezt a szponorációs dolgot sokkal jobban kezelik. Igen, ők is kapnak különféle csomagokat, de egyesével tesztelgetik őket, mindegyikről őszintén felvállalják a negatív véleményüket is, ha van, és nem kamuzzák mindenről, hogy “hűű de szuper”, csak mert valaki lefizette őket.
Mert igen: az ilyen cégeknek az lett a stratégiájuk, hogy esztétikusan kinéző, viszonylag nagyobb vagy fejlődő követőtáborral rendelkező fiatal csajszikákat fizessenek le azért, hogy elszajkózzák azokat a klisé mondatokat, amiket ők maguk állítanak a saját termékeikről.
Szóval: Ha azok a cégek szponzorálnának, akiknek eddig is adtam ki pénzt a termékeikért, és méltányolom a teljesítményüket, azzal nem lenne problémám, vagy ha kipróbálásra kapnék néhány dolgot, de lenne jogom kifejteni a saját véleményemet róluk, mint tesztelő.
Egyébként pont azok a cégek gyanúsak, akik ilyen látványosan reklámoztatják magukat. A csillogó-villogó kampányuk valójában egy felfújt lufi a semmitérő portékáikkal együtt, de sajnos van elég birka, aki ezt lazán bekajálja.
Jelenleg is olyan arckrémet használok, aminek még soha életemben nem láttam egyik reklámát sem semmilyen platformon, mégis hatásosabb és többet érnek, mint a trendi influencerek “kedvencei”.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!