Mit tehetek ha a webáruház nem partner az elállási jogom gyakorlásától?
Vettem egy kanapét neten. Előre kifizettem, megjött szerdán de sajnos nem passzol a szobához.
Jeleztem, hogy élnék az indoklás nélküli elállással.
Szerintük nem élhetek vele mert egyedileg nekem lett gyártva a kanapé azzal hogy a színét kiválasztottam.
Szerintem ez baromság. A telefont nem veszik fel, emailemre nem válaszolnak.
Mit tehetek?
Véletlenül ez nem a Te kérdésed?
Ha nem, akkor is benne van a válasz: nem minden esetben gyakorolhatja a vevő az elállási jogot: pl. egyedileg rendelt terméknél sem:
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..
"nem passzol a szobához."
De édes!
Szerintem itt igaza van a boltnak, mivel:
"amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján VAGY kifejezett kérésére állítottak elő. "
Itt a te kifejezett kérésedre állították elő a kanapét, nem a boltból, raktárról adták ki.
Egyedi terméknél nincs elállási lehetőség, be is cseszne ha a hozzád hasonló értelmes emberek rendelgetnének minden fajta egyedi színes terméket és küldözgetnék vissza ezzel megkárosítva a cégeket.
Így is sok terméket vissza kell venni a "kedves" vásárlóktól, de az egyedileg gyártott dolgok nem tartoznak ezek közé.
Tedd fel a jófogásra vagy szokj hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!