Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen tanfolyamot/szakmát...

Milyen tanfolyamot/szakmát érdemes tanulni egy 20 éves lánynak, hogy később meg is lehessen belőle élni?

Figyelt kérdés
Közgazdász szakos hallgató vagyok (2.éves) de rájöttem, hogy ez nem nekem való. És most tanulni szeretnék valamit, (nem fősulin,hanem valami tanfolyamon) és nem tudom, érdemes-e pl: kozmetikus vagy ilyesmibe belekezdeni. Ha nem, akkor mit javasoltok? Kinek mi vált be?
2008. nov. 8. 13:37
 1/3 anonim ***** válasza:
54%

Ha már belekezdtél, fejezd is be a sulit. Ha állami támogatásos képzésen veszel részt, akkor azért mert ez nekünk pénzbe volt, ha meg költségtérítésesen, akkor meg a szüleidnek tartozol ennyivel.

Meg egyébként is, ez az égvilágon semmire nem vezet. Attól, hogy elvégzed, még nem kell ebben a szakmában dolgoznod.

És mi lesz, ha pl. elkezded a kozmetikust, és kiderül, hogy az sem tetszik?

2008. nov. 8. 15:38
 2/3 anonim ***** válasza:
53%

Szerintem butaságot írtál,mert az állami támogatásos iskolák nem csupán a Te pénzedet "érintik",hanem annak a majdani fizetését is anno,aki éppen végzi,hiszen tőle ugyanúgy legombolgatja az Állam bácsi az évek során majd az erre költött pénzt,szóval,aki támogatott sulit végez, az nem a Te,meg az én "vendégem".Ez egyébként ugyanolyan tévedés,mint az,hogy aki munkanélküli,az az állam "vérét" szívja.Számoljál már utána,hogy az az adómennyiség,amit tőled a béredből levonnak hónapról holnapra,azt adják neked oda t.k,mikor Gyes-re,táppénzre,stb-re mész,szóval ez olyan,mint valami "előtakarékosság",amit nem kérdeznek meg Tőled,hogy tetszik e,vagy sem.Azokkal van a baj,akik egyáltalán semmit nem fizetnek a "nagy közösbe",Te azok helyett fizetsz,nem azok miatt,akik vmi miatt nem fejeznek be egy "ingyen" sulit.