Melyik call centerben jobb dolgozni? Vodafone, Callfactory, United? Előnyök, hátrányok?
Figyelt kérdés
Nem tudom melyiket vállaljam...
Igazából egyiket sem ismerem. Más munka meg ilyen gyorsan nem akad, mint a call center...és gyorsan kell most :)
2018. nov. 30. 11:59
1/2 Moonshield válasza:
Szia! Egyik ismerősöm a Vodafone-nál van. Ő csak jókat mondott róla.
2/2 anonim 



válasza:





Semmiféleképpen ne a Callfactory-ba menj! Olyan emberek a sup-ok, akiknek középfokú végzettségük van, azt sem értik, mit kérdezel. Frusztráló, h nálad butábbaknak referálsz. Az operatív igazgató azért az, mert az alapítástól ott van, összesen 1 évet sem telefonált és nincs semmilyen végzettsége. Bunkó, buta, lekezelő. A UCC-be jelentkeztem 'A' állásra, felhívtak, h sikerült a 'B' munka, majd szerződéskötéskor már a 'C' volt a papíron. A mentorok, supervisorok itt is olyanok, akik kibuktak az egyetemekről, főiskolákról vagy fel sem vették őket, szar fizu, kihalt iroda stb. Home office-ban elviselhető, ha nem H-től V-ig vagy. A Vodáról én is elég jókat hallottam, de a betanításon sokan kihullanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!