Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Lehetséges, hogy a jelenlegi...

Lehetséges, hogy a jelenlegi munkaerőpiaci helyzet mellett, növekedni fog az utazási költségtérítés autóra?

Figyelt kérdés

2017-ben változtattak rajta, igen.Viszont, nem elég jól.

Maximum 15 forint adható kilométerenként, viszont csak opcionális, ha a munkáltató akar csak 9-et ad.Ez itt a gond, a 15 forintot nem opcionálissá,hanem kötelezővé kellett volna tenni.


A legkorrektebb a jelenlegi helyzetben az lenne, 15 forintot kapna a munkavállaló benzinre + még 15 forintot amortizációra.

Ez fedezné a költségek (üzemanyag+szerviz) 90 százalékát.



A tömegközlekedést nagyon sok esetben nem opció.Továbbá nem is fejlődik, nem is fejlesztik, komoly probléma a sofőrhiány, mozdonyvezető hiány.

Például az USA-ban azért sincs olyan állami tömegközlekedés, mint Európában, mert iszonyú mennyiségű humánerőforrást igényel, akik egyre magasabb fizetést kérnek.



Nagyon sok esetben probléma a mobilitás.

A munkavállaló nem tud költözni,a tömegközlekedés vacak, csak az autó marad.


2018. jún. 25. 17:49
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem gondolnám, hogy változni fog. És szerintem ezzel pont a munkavállalók járnak jól. Ha a munkáltatók költségei megnőnek, akkor vagy drágábban értékesítik a terméket/szolgáltatást, vagy, ha erre nincs lehetőség (mint általában), akkor a költségeket igyekeznek csökkenteni. Hogyan? Kirúgják minden X-edik alkalmazottat (nyilván, akik a legmesszebb laknak, és többet kéne nekik fizetni), a munkáját pedig szétosztják a bent maradók között. Ki járna ezzel jól? Leginkább senki. Nyilván ez a probléma nem a KKV-kat érinti elsősorban, de 100-as nagyságrendű alkalmazotti állomány mellett már ez is szempont, ott sokat tud számítani a sok százszor összegyűlt pár forint is.
2018. jún. 25. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Így is visszaélnek vele, mert eleve nem minden munkavállalónak járna.

Plusz igazságtalan is sok esetben, mert településen belül nem jár.

Ahol meg túl sokan igényelnél, ott csinálnak céges buszt, és akkor máris nem kötelező fizetni, a munkavállaló meg szívhatja a fogát.

Van jobb is, a hatvani Boschban azért lett a 8 órás műszakok helyett 12 órás, hogy csak naponta egyszer kelljen fizetni a céges buszt (a másik időpontban van Volán). Szóval ezzel kizárólag a dolgozók szívnak.

2018. jún. 25. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Én azt nem értettem soha, hogy ha a piripócspusztai alkalmazottnak térítik a bejárást, akkor a pestinek miért nem járulnak hozzá az albérletéhez, mert neki meg az drága. Esélykiegyenlítést soha nem lehet igazságosan csinálni.
2018. jún. 26. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!