Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen az E. ON Ügyfélszolgála...

Milyen az E. ON Ügyfélszolgálatos munka?

Figyelt kérdés
Ha monoton az nem probléma, de a bejövő panaszokon segítség kéréseken kívül kimenő hívások indítása az mit jelent? Rá kell beszélni, tukmálni az új ügyfél jelölteket erre-arra?

2018. jan. 20. 12:06
 1/8 anonim ***** válasza:
73%

Éveket húztam le ott, és elhiheted, mindenki menekül.

Mindig jönnek új emberek - fiatalok, akiknek többnyire ez az első munkahelyük. Régi emberek alig vannak, és az újakat mindig be kell tanítani, emiatt mindig van lemaradás, meg sok-sok hibalehetőség, amit utólag helyre kell hozni.

Ugródeszkának, tapasztalatszerzésnek jó, vagy ha még tanulsz mellette. Én levelező mellett csináltam.

De tartósan nem lehet bírni. Minden héten túlóra, sokszor az utolsó pillanatban szólnak. A statisztika mindenek felett áll, emberszámba nem vesznek, néhány másodperces szünet-túllépésnél már magyaráznod kell, miért csúsztál.

Elő van írva, óránként hány levelet kell megírnod, hány hívást kell felvenned, és melyik órában mikor mehetsz enni vagy levegőzni vagy wc-re. Nem állsz fel akkor, amikor rád jön!

A kimenő azt jelenti, amit gondolsz. Attól függően, hogy melyik csoportba kerülsz, fogadod vagy indítod a hívásokat. A bejövő hívásokhoz is hozzátartozik a tukmálás, mert már régóta biztosítást is szolgáltat a cég, és a hívás végén ajánlanod kell ezt is. Vagy pl kapsz egy listát, és hívogatni kell az ügyfeleket, hogy mennyi tartozásuk van, befizeti vagy kikapcsolás...

Egyeseket olyan dologért rúgnak ki, amit mások éveken át megtehetnek - de nem mindegy, hogy ki teszi, mert vannak a csókosok, akiknek lehet.

Külföldről visszanézve azt mondom, legalább nem voltam akkor munkanélküli, de nem mennék vissza semmi pénzért, ha egyszer hazamegyek. Akkor inkább a munkanélküliség, mint még egyszer ügyfélszolgálat.

2018. jan. 20. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszod! Sajnos ettől tartottam! :(
2018. jan. 21. 11:17
 3/8 youngboy26 válasza:

bocsánat, hogy közbe szólok.

Kedves tapasztalatot szerző, aki sokaig volt az E.ON- nál. Ahol voltál E.ON Ügyfélszolgálati Kft.

Én is szintén E.ON Áramhálózat ügyfélkapcsolat, hálózati irodai munkatársnak készülök az egyik Régiójában, elképzelhető, hogy ott is ez a dolog van?

Én Székesfehérvárra vagy Veszprémbe mennék ez az E.ON Észak-dunántúl Áramhálózati Zrt.

várom a válaszod.

2018. aug. 17. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim válasza:

Én már 5 éve dolgozom ügyfélszolgálatosként.

Óránként 10 perc szünet jár, de nem veszik véresen komolyan.

Havi átlagot néznek a munkában, hogy milyen teljesítményt kell nyújtanod.

2019. febr. 3. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

#3: ne aggódj, a régiók és a hálózat teljesen más. ég és föld a két dolog.


#4: nem veszik véresen komolyan? csak épp pár másodpercet is indokolnod kell, mert a program azonnal pirosra színezi a neved, ha 10:00:01 időt vagy szüneten. komoly megtorlás jár érte.

2019. márc. 24. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Régi kérdés, most takarítok, így találtam rá.

Mi lett, jelentkeztél? Felvettek?

2020. jan. 6. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Itt valaszolok, nem privatban.

Igen, rossz a helyzet. Meg rosszabb, mint regen. Nagyon sokan elmenekultek, a felsovezetes elszamolta magat. Bejelentettek, hogy sok embertol meg fognak valni, igy aki talal mas helyet, menjen. Tul sokan mentek el, akiknek mar volt tapasztalatuk. Nem jol mertek fel, de nem ismertek be. Tulora tulora hatan, es ujakat kellett felvenni, akik bizonytalanok, lassauk, es sokat hibaznak honapokon at. Nem becsulik a regieket, sosem becsultek. Haveri alapon megy minden, a 20eve ott dolgozok telefonalnak, aki meg a telefonugyeletes haverja, annak nem kell. Debrecen.

2020. jan. 27. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Valaki megírná a nettó fizut, és cafeteriát? Előre is köszönöm!
2021. aug. 28. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!