Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy közjegyző irodában mi a...

Egy közjegyző irodában mi a feladata egy adminisztrátornak? Állásinterjúra megyek hétfőn szeretnék felkészült lenni, csak érettségit és számítógépes ismeretet kérnek!

Figyelt kérdés
bárki bármiféle infót tud, mondja, ngyon kell a meló!!!
2010. jún. 4. 09:49
 1/2 anonim ***** válasza:

valószínűleg papírmunka. iktatás, amiket a közjegyző hitelesít, leveleket ír, kap. sima office adminisztrációs meló. telefonokat felvenni, főnököd napját segíteni 'betáblázni', illetve a munkáját segíteni.

talpraesettnek, precíznek, kommunikatívnak kell valószínű lenned.

semmi extra, ne aggódj. menni fog! sok sikert!

2010. jún. 7. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
voltam most vááárok.... igazából gépírást kértek, de ezt a hirdetésben nem részleteztééék.... én tudok gyorsan írni, de nem tom az elég lesz-e... várok, talán csoda történik, igazából szimpatikus volt minden...
2010. jún. 10. 17:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!