Egy mérnöknek lehet Ferrarija?
"A mérnökök sokat keresnek"
Attól függ melyik, egy IT mérnök konkrétan nyugdíjba mehet 35 évesen, de egy vegyészmérnök vagy egy építőmérnök az alacsony fizetésével 80 éves korára sem tudna összespórolni egy totálkáros használt motornélküli ferrarit.
Nem Ferrariért kell dolgozni, hanem a munka szeretetéért. Aki csak a pénzért dolgozik, az becstelen ember
Környezetmérnök,
12/F
A korábbi hozzászólót nem tudom miért húztátok le, reális a világszemlélete!
Vegyészmérnök vagyok, eddig 3-or váltottam munkahelyet, mivel keveset fizettek, túlórát nem nézték sehol, hétvégén folyamatosan jöttek az extra feladatok, amit szintén nem fizettek.
Jelenleg nettó 132e-et kapok, nincsen hétvégézés, papíron heti 5 nap, de megegyezés szerint 1-nap nem kell mennem, letelik a 8 óra utána nem túlóráztatnak, illetve 1-er igen, de azt ki is fizették.
Mivel van saját házam, kertészkedek, állataim is vannak, 1,5 KW-os napelemem rendszerem is, valamint fatüzelésű kazánnal fűtök, amihez az erdősávom megtermeli a tüzelőt. 1 ha erdő 440e Ft-os beruházás volt immáron 7 éve, bár többet lopnak belőle, mint az évi saját fogyasztásom, de ilyen ütemben az újrasarjadással még jó pár évig kitart.
70-80e-et tudok félre tenni havonta, ha lenne családom, vagy gyerekem akkor valószínűleg ez kereken nulla lenne.
Én sem értem, hogy miért huzták le az egyik válaszolót.
Építőmérnök és építész ismerőseim fizetése is elég gyér. Ha normális bért akarnak dolgozhatnak heti 6 napot 12 órában.
Előző válaszolóhoz hasonló információk jutottak el hozzám vegyész mérnököktől is. Agrár mérnök vonalat meg meg se említsük.
Gépész, Villamos és IT-s vonal a nyerő a többi viszont elég gyenge.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu