Milyen végzettséggel lehetek egy webáruháznál support?
Figyelt kérdés
2017. szept. 7. 14:23
1/3 anonim válasza:
szerintem ehhez nem kell különösebb végzettség, érteni kell a számítógéphez felhasználói szinten, de ennyi
2/3 anonim válasza:
ez azért nem ilyen egyszerű. nem mind1, hogy egy olyan webshopról van szó, aki egy általános support-ot üzemeltet, és oda keresnek egy embert, aki mondjuk válaszolgat a vásárlásokkal/rendelésekkel kapcsolatos kérdésekre, vagy pedig egy szakmai support-ot, ahol már elvárható, hogy értsen is a dolgozó az adott felhasználási területhez, hisz az lehet kevés, ha magát a forgalmazott terméket ismered, mert a főnököd mondta, hogy ezeknek nézz utána, vagy itt találsz általános információkat róla, de ha elvárt, hogy egy ügyfélnek van egy terve, hol és hogyan szeretné használni, beüzemelni, és ebben kérne segítséget, akkor tudni kellene adni ebben tanácsokat.
3/3 A kérdező kommentje:
válaszolgat a vásárlásokkal/rendelésekkel kapcsolatos kérdésekre
Ez a része érdekelne
2017. okt. 26. 19:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!