Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Álláskereső oldal, nyilvános...

Álláskereső oldal, nyilvános fizetésekkel?

Figyelt kérdés

Mekkora realitása van egy olyan álláskereső oldalnak, ami -szakítva az álszent magyar hagyományokkal-, a "hivatásból dolgozunk" szlogennel szemben nyíltan megjeleníti a fizetéseket a pozíciók mellé? Én programozó vagyok. Számomra deklaráltan a haszon az egyetlen szempont, ami motivál, mert értékrendem szerint a pénz az isten a világban. Egy állásajánlat értékelésnél a fő szempont amit figyelembe veszek az az anyagi szempont. És ezzel vagyunk több millióan így.



Zavar az, hogy olyan álláskereső oldalakkal vagyok körülvéve, ami a kádári hagyományoknak megfelelően tabuként kezeli azt, hogy mennyi az elérhető fizetés. A pénz az egyetlen szempont, amiért a munkavállaló dolgozni megy. Nyilván én is néha elhazudom hogy nem, de attól még a haszon az első.



2017. máj. 11. 21:57
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem te találod fel vele a spanyol viaszt a.k.a Glassdoor.com --> elég sok cégnél gyér / semmi a kitöltöttség, nem nagyon ismerik a magyarok. Vagy SSC Heroes ott is vannak pozikhoz átlagos fizetések és mindkettő egyben álláskereső is, a LinkedIn is tervezi bevezetni ezt a funkciót a fizetős usereknek.
2017. máj. 12. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
62%
A profession ssoe lesz olyan. :_(
2017. máj. 12. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Koplárovics Béci ***** válasza:
55%

"gy állásajánlat értékelésnél a fő szempont amit figyelembe veszek az az anyagi szempont."

"A pénz az egyetlen szempont, amiért a munkavállaló dolgozni megy. "


Tehát tökmindegy, hogy mennyire zsigerelnek ki, csak pénz legyen? Gyakorlatilag a legősibb szakma is erre épül...