Ilyen kocsikra kiknek van pénze?
https://www.youtube.com/watch?v=nUhMVPqep7A&list=PL4gOYdRTB9..
Természetesen a vállalkozókat leszámítva. Egy ilyen M6-os 40 milkánál kezdődik és azért írtam, hogy a vállalkozókat leszámítva, mert ők tipikusan inkább luxuslimuzinokat vásárolnak (Audi A8, 7-es BMW, S Merci). Nem hiszem, hogy egy begyepesedett öreg posztkomcsi, pont egy 560 lovas hátsókerekes sportautóval száguldozna.
Felesleges ilyen videókat nézni, aztán álomban ringatni magad, hogy hátha egyszer nekem is lesz ilyen, és jaj de menő leszek.
Az igazság az, hogy ilyen felsőkategóriás kocsikat, ÚJONNAN(nem használtan), még sok vállalkozó sem engedhet meg magának, mert azok nagy része is kényszerkisvállalkozó.
Miután az adóját befizeti, ha egyáltalán befizeti, marad neki pár száz ezer a hónapra, és az átlagtól kicsit jobban él.
Ahogy feljebb is írták, vagy a sötétben üzletel, aki ilyennel, jár, vagy örökölt, max tényleg valami nagyobb vállalkozó.
De ezzel be is zárult a leendő tulajdonosok köre.
A reális magyar valóság az, hogy egy átlag dolgozó magyar kispolgár, örül ha életében egyszer új autó tud venni, és azt a hitelt kifizetni, ami rajta lesz 10 évig.
És az csak egy suzuki, vagy dacia lesz, nem egy ilyen kocsi.
Német kollégám, aki a senior a csapatunkban (tehát nem a csapat vezetője, hanem egy csapattag) br. 15,000 EUR-t keres, az olyan ~ 8500 körül lehet neki havonta.
Havi 1500 EUR-ért lehet egy M6-os lízingelni. Szerinted ha akarna nem tudná kifizetni? És azért egy ilyen fizetés nyugaton bármelyik középvezetőnek megvan nagyobb cégeknél. A felsővezetőkről nem is beszélve.
így van, itthon kicsi az esélye, de nyugatabbra elég sok embernek lenne rá pénze, mégis sokan, aki teheti a cégen keresztül lízingel.
miért?
mondjuk 5 évig használja, belerakna ígyis-úgyis vagy 200ezer km-t.
utána már úgyis szabadulna tőle az ember, ha a sajátja lenne, még akkor is, ha előtte rendszeresen szervizelték. szépen jönnek a drágább javítások/cserék, amik akkor is gazdaságtalanok, ha az embernek van rá pénze.
valószínű ha van egy 2 milliót érő autóm, és amiket ki kéne rajta cserélni, összesen kerülne mondjuk 1 millióba, akkor inkább eladnám...lízingnél meg hát csak annyi, hogy visszaadják, és cserél másikra.
ez még azért itthon is igen bevett szokás, persze itt elsősorban a legfelsőbb pozíciókban.
"Német kollégám, aki a senior a csapatunkban (tehát nem a csapat vezetője, hanem egy csapattag) br. 15,000 EUR-t keres"
LOL, persze :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!