Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mo. -on milyen területen/milye...

Mo. -on milyen területen/milyen szakmával a birtokában képes valaki 40-60 milliós kocsit venni?

Figyelt kérdés

A minap böngésztem ezt az oldalt: [link]

Oké hogy vannak közte külföldi rendszámos autók, bár ki tudja azok is nem-e magyarok. Viszont debreceniként én is azt tapasztalom, hogy nagyon sok embernek van iszonyatosan sok pénze. A belvárosban tényleg sok drága S Mercit, 7-es BMW-t és egyéb 30-40 milkás luxuskocsit lehet látni. Bár Ferrarit/Bentley-t még nem láttam, de biztos van jó pár olyan kevésbé hivalkodó ember, akinek amúgy nem kéne éveket spórolnia rá. És akkor ez még csak egy kis sz**os 200 ezres vidéki város. Akkor el tudom képzelni, hogy a fővárosban (vagy akár a Ny.-Dunántúlon) mi lehet a helyzet. Azt ne mondjátok, hogy az egyébként magyar szinten elég jó 600-800 ezres nettó fizuból már ilyenekre telik egyeseknek, mert ezek az emberek nem hiszem, hogy 6-10 éven keresztül spórolnak csak autóra. Vagy komolyan ennyi "sikeres" vállalkozó van kis hazánkban, esetleg tényleg nem ritka sok helyen a többmilliós fizetés, csak én - a h***e kis naiv mérnök hallgató - nem tudom elképzelni? De legfőképpen az érdekel, hogy milyen kompetenciák kellenek ehhez a szinthez?



2016. dec. 22. 21:50
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Látsz 100 drága autót és azt mondod, hogy milyen sok van. Miközben 10 millióan laknak az országban.
2016. dec. 22. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Az aki nem úgy indul neki az életnek mint egy intézeti, hanem örököl, örököl,nagyban űzi az állattenyésztést, mezőgazdasághoz tartozó munkát és erre kell építenie azok. Ezenkívül üzletemberek, gyárak igazgatói, vezérkara, media sztárok.
2016. dec. 22. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
47%

Az utcán látható drága kocsik nagy része igazi dzsentrimobil, külföldről behozott csillió kilométeres, esetleg törésből helyreállított példány.



Egyébként a 10+ milliós autók jó részét újonnan nem bérből és fizetésből veszik meg az emberek, hanem vállalkozásból, befektetésből. Alkalmazottként egy havi 4-5 millió bruttó megkeresésére is csak elenyésző mennyiségű ember képes, ez gyakorlatilag a nagy cégek felső vezetése, vállalkozóként viszont nagyon sok olyan cég van az országban, ami képes a tulajdonos számára egy évi 50 millió körüli hasznot termelni, vagy például ha ennyit nem is tud kivenni, de képes lízingelni cégautóként egy nagyon drága limuzint is.

2016. dec. 22. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Egyébként most nézem a linkedet, akad 1-2 valódi finomság, de például egy olyan mustangot, ami a képen van egy suzuki swiftnél olcsóbban meg lehet venni. Attól, hogy valami durván néz ki, még nem biztos, hogy annyira drága is.


És ahogy látod a kocsik többségén külföldi rendszám van, nem lepne meg, ha jó részük orosz/ukrán "üzletemberekhez" tartozna, ők ugye alapítanak egy uniós céget, és mindjárt sok mindenhez hozzájutnak, bejárás schengenbe, külföldi rendszám, etc

2016. dec. 22. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

ezeket nem havi 600e-es fizetésből veszik.


az, hogy itt cirkálnak velük, még nem jelenti azt, hogy a tulaj vezeti, ezt se hogy a tulaj magyar és azt se, hogy Magyarországon van vállalkozása.


kompetencia?


ne dolgozz másnak alkalmazottként aprópénzért. Egy vállalkozásban a legnagyobb kiadást az alkalmazottak bérei jelentik!

2016. dec. 22. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Egyébként a legdöbbenetesebb számomra az a magyar rendszámú AMG GT S Merci a 2. oldalon, ahogy a Suzuki mellett parkol a koszos paneltömb gazos parkolójában. Az ember logikusan azt gondolná, hogy ilyen autót még plakáton sem lát ilyen környéken. Annyira, de kíváncsi lennék vajon a tulaja mivel "foglalkozhat".
2016. dec. 22. 23:10
 7/11 anonim ***** válasza:
37%
a gyári operátorok jól keresenek, minimálbér felett 10%-kal is akár, szerintem ilyesmi fazonok ezek
2016. dec. 22. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Nem bántásból mondom, de szerintem tévedésben vagy az árak tekintetében. Ezek közül nagyon sok nem a 40-60 milliós kategóriába esik (ilyen is van). Valamelyik még újonnan sincs ennyi. Ezek pedig itt használt autók, nem ismert pontosan a koruk. Soknak brutális értékvesztése van.


Így hamar-gyorsan rákerestem 1-2-re a Chrysler, S8, konkrétan 6-7 milliós autók, R8 is van már 15 körül..


És igen, ahogy írták, ezeket jellemzően nem alkalmazotti fizetésből veszik.

De ha nagyon akarja egy felső vezető is ki tudja köhögni a használt vételárat. Ott nettó 1-1,5 millió simán megvan, azért abból fent lehet tartani ezek közül párat.

Akkor gondold végig hány multi cég van Magyarországon, ott hány ember dolgozik vezető beosztásban.


Akiket én ismerek, hogy ilyen kategóriájú autókkal járnak, ők egyébként kivétel nélkül vállalkozók. Karosszéria üzemet visznek, fuvarozó cégük van, fogorvosok magánrendelővel, lakásokat építenek, stb.


Tehát semmi földöntúli, "csak" megcsinálták a szerencséjüket. De ez alkalmazotti pénzből is kivitelezhető.

2016. dec. 23. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Jaj istenkém... először is ezeknek az autóknak az ára, ahogy már írták, sokkal kevesebb használtan, mint ahogy te azt gondolod.


"Azt ne mondjátok, hogy az egyébként magyar szinten elég jó 600-800 ezres nettó fizuból már ilyenekre telik egyeseknek, mert ezek az emberek nem hiszem, hogy 6-10 éven keresztül spórolnak csak autóra."


Mert miért ne tehetnék? Na, meg akkor kezdjük ott, hogy nem is kell eddig spórolniuk rá.

Vegyünk egy magyar szinten sem extra kiemelkedő 600 ezres nettót. Ennyit bizonyos munkakörökben 5-6 év munkatapasztalattal lehet keresni.

Itt van a Kovács házaspár. Istvánunk seinor programozó, felesége Irénke pedig vegyész. Mindketten keresnek havi 600 nettót. Nem szórják két lapáttal a pénzt, de azért mondhatjuk, hogy elég nagy lábon élnek, havi 600 ezret költenek a megélhetésre, plusz az egyéb évközi kiadásokra átlagolva havonta. Tehát lényegében havi 600 ezret félre tudnak tenni. Ez évente 7,2 millió. Ha olyan hülyék, hogy nem kötik le, akkor is itt állnak 2 év múlva annyi pénzzel, hogy vehetnek egy általad linkelt autót.


Amúgy itt egy érdekes cikk ami a témát érinti:

[link]

Azért mert valakin nem látod, hogy sok a pénze, még lehet sok és ez fordítva is igaz: attól, mert valaki egy jól kinéző, volt karambolos 15 éves hajdani luxuskocsival furikázik, még simán lehet csóróbb nálad.

2016. dec. 23. 02:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

A kerdesedbol azt veszem ki hogy te mindenkeppen azt akarod kihozni hogy ezek az autok bunozok tulajdonaban vannak, hiszen te a sajat kis minimalberes vilagodnal nem latsz tovabb.


No, hogy tagitsam a nezopontod: mar egy kozepes ceg tulajdonosa is rohogve megvasarol egy ilyen autot, 80-100 alkalmazottal rendelkezo kisebb cegek is HAVONTA kitermelik egy ilyen auto arat. En szemelyesen is ismerek 2 debreceni cegtulajt, akiknek ekkora ceguk van. Mindketto a nullarol epitette fel a ceget, a 90es evektol kedzve. Es ilyen cegbol csak Debrecenben is tucatnyi van, ha nem tobb.


20-30 milla autora ceges korokben nem nagy durranas, es megmunkalokozpont felszerszamozva 80-100 millio...

2016. dec. 23. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!