Mit csinál gyakorlatban egy értékesítő?
ösztönösen ráérez kinek mit kell mondani, hogy eladjon valamit
pl. nem mindenki bólintana rá arra, hogy "óóó, csókolom, elfér még abból ott két doboz" - én személy szerint tolakodónak élem meg az ilyen dumát és zsigerből nemet mondok, mert mi a fene köze van hozzá, hogy nálam mi hol fér el
sokféle ember van...
a vevőkör azért jó, mert megbíznak az illetőben, tehát nagyobb eséllyel vásárolnak tőle
A sales-es egyik legfőbb eszköze maga a személyiség, hogy meggyőző, agilis, karizmatikus. Ez nem tanulható.
Másik része mikor az ügyfelekkel tartja a kapcsolatot, árajánlatokat készí az excelt bűvöli stb. Attól függ egyébként, hogy mit csinál, hogy belső vagy hideg ügyfelekkel dolgozik.
Én dolgoztam ilyen munkakörben, de csak a már meglévő ügyfelekkel kellett tárgyalnom, nem kellett rátukmálni senkire semmit. Azt nem bírtam volna, de azokkal meg, akik kifejezetten minket kerestek meg, szívesen kommunikáltam.
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Nem írtam le konkrétan, de főleg az Intersnack-es értékesítők tevékenységére lennék kíváncsi. A Coopok például kizárólag az intersnack értékesítőin keresztül juthatnak Chio termékekhez(központi coop raktárnak nem adnak el) ahol az aktuális boltvezető avagy helyettese dönthetnek arról, mennyit kérnek. Innentől kezdve nem értem mi a dolga az értékesítőnek, hisz a bolt nem fog se többet, se kevesebbet rendelni a kelleténél. Ha az értékesítő mégis rábeszéli, hogy most többet vegyenek, akkor legközelebb nem fognak kérni, mert még maradt az előző szállítmányból. Nem értem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!