Aha valoszinuleg
Bejövő-kimenő posta. Levelek, emailek iktatása, szortírozása, továbbítása a megfelelő személynek. Jegyzőkönyvek készítése üléseken. Telefonos kapcsolattartás, irodaszerek rendelése. Ha a főnöknél vannak, kávé, tea főzése, italok felszolgálása. Olyan üléseken, ahol nincs kérve felszolgálás, asztal terítése, felszolgálás. Ha bármilyen egyéb megbeszélésre, ülésre megy a főnök a küldött anyagok összeállítása pontosan.
- a vezető által igényelt információk összegyűjtése, szóbeli jelentés, tájékoztatás
- levelek, jelentések leírása diktálás
- rutinlevelezés önálló intézése
- beérkező és kimenő posta intézése
- levelek és iratok rendezése, nyilvántartása
- megbeszélések, értekezletek szervezése,
- hivatalos látogatók fogadása
- határidők nyilvántartása
- telefonüzenetek vétele
- dolgozók szabadságának nyilvántartása
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!