Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért keresnek folyamatosan...

Miért keresnek folyamatosan IT helpdesk/first line analyst pozícióra nyelvtudással rendelkező embereket a multik?

Figyelt kérdés

Milyen valójában ez a munka? Gyanús nekem, hogy ha annyira jó, ahogy elmondják neked telefonba, mikor először felhívnak, akkor nem kéne ide állandóan új embereket felvenni.


Tapasztalatok esetleg, aki dolgozott már ilyen munkakörben multiknál?



2016. júl. 26. 09:29
 1/10 anonim ***** válasza:
85%
Helpdeszkes. Téged hív elsőre a felhasználó/ügyfél és neked mondja a problémáját. Ha egyszerű, akkor megoldod, ha nem, akkor továbbítod a a fejlesztők/üzemeltetők felé. Sok ész nem kell hozzá, alapvető informatikai és rendszer ismeret. Ha nincs baj, többnyire unalmas, ha valami gubanc van, akkor kapkodhatod a telefont.
2016. júl. 26. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
87%

2 nyelven kell beszélni felsőfokon. Valóban helpdesk, telefonon, emilben ki kell szolgálni a téged külföldiül felhívó embereket.

Nagy a stressz. Sok a túlóra. SSC. Ennek a szónak nézz utána és nézd meg milyen egy ssc-ben open office-ban dolgozni. :-) Az mindent el fog mondani, miért akkora a fluktuáció.

2016. júl. 26. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Ó, a helpdesk... Csodás dolog, de csak kevesen bírják hosszú ideig. Én is lehúztam helpdesken két évet, egyszer sem sírtam vissza azóta. Igaz, én nem IT, hanem műszaki területen nyomtam: egy lifteket telepítő cégnél voltam helpdeskes, hozzánk futott be a területi képviselők és szerelők minden nyűgje.

Azokból pedig akadt bőven. Mindenkinek minden azonnal kellene, de inkább tegnapra, pontos leírást ne is várj senkitől. Nem tudja, mivel van baj, mi pontosan a probléma, de oldd meg. Ha azt mondod, hogy továbbítod az illetékesnek, az eleve 160 Hgmm körüli vérnyomása (hiszen téged akkor hív fel, mikor már minden maszek módszert kipróbált és csak még jobban elrontott mindent) tovább emelkedik, üvölt, hogy nem igaz, hogy itt semmit sem tudnak. Továbbküldöd az illetékes okostóninak a hibát, ő ül rajta 2-3 napig, rákérdezel újból, észreveszi a problémát, visszaböfög valami kétszavas választ, hogy oldd meg. Az ügyfélnek nem adhatod ezt vissza, mert nem megoldás, úgyhogy jön az ötletbörze: megpróbálod kitalálni, ki az, aki tényleg ért hozzá. Ha szerencséd van, gyorsan válaszol, de addig az ügyfél naponta háromszor zaklat telefonon vagy e-mailen, hogy mi lesz már, neki rögtön kellene a megoldás, egy trágyadomb az egész vállalat, milliókat veszít a töketlenkedés miatt. És akkor még csak megoldottad a gondot, nem adminisztráltad nyolc helyen, tizenöt különféle Excel-táblában, adatbázisban, nyomtatványon.

Majd ha ez is megvan, jön a jól végzett munka jutalma: a letolás a főnöktől, hogy a havi 300 jól, időben megoldott reklamáció közé hogy csúszhatott be 2, aminél egy nappal kiléptél a határidőből. Szörnyű, tarthatatlan, ilyen többet ne legyen!

Szóval jó meló a helpdesk, csak 1-2 évnél tovább kevesen bírják az igénybevételt.

2016. júl. 26. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A legböszmébb Feri ***** válasza:
100%

Mert nagy a fluktuáció.

Emellett bővülnek is a szolgáltatóközpontok.

Elég jól lehet vele keresni, cserében oda kell tenni magad. Kevesen tudják felvenni a tempót.

2016. júl. 27. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Jól lehet vele keresni? br. 270-300eFt a fizu diplomával, 2 nyelvvel felsőfokon. Mondjuk kezdőnek jó bér, de akinek van 20 év munkatapasztalata, annak is ennyi.Bp-en ezt nem mondanám jó bérnek.
2016. júl. 27. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A legböszmébb Feri ***** válasza:
100%

"br. 270-300eFt a fizu diplomával, 2 nyelvvel felsőfokon"


Egyrészt rossz helpdesken vagy, másrészt "diploma" a szociológus meg a mérnökinformatikus is. Lássuk be, ég és föld a kettő.

2016. júl. 27. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
Akkora rá a kereslet, hogy hetente kapok minimum 1 ilyen ajánlatot felsőfok németre. Nettó 250 ezer + egyéb juttatások+túlóra pótlék Nettó 300 ezeret össze lehet szedni egy hónapban. Ezt a pénzt 2 hét alatt megkeresem Ausztriában úgy, hogy kapok szállást meg kaját is, és van 14 havi fizetés is + 10 ledolgozott év után jár nyugdíj. Egyrészt ezért ekkora a hiány ebből, mert aki felsőfokon beszél 1-2 nyelvet az nem fog itthon bohóckodni ennyiért, másrészt meg ahogy írják, frusztráló egy munka.
2017. márc. 1. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
47%
Amikor felhív az első szarszagú öregasszony, hogy segíts neki, majd megtudod.
2022. aug. 1. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nettó 500 ezerért nem csinálnám azt a ******
2022. aug. 2. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Soha nem értettem, hogy tanult ember aki nyelveket beszél, az miért marad otthon, húgyé ***** dolgozni.
2022. aug. 2. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!