Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy általános irodai adminiszt...

Egy általános irodai adminisztrátor egészen pontosan mit csinál?

Figyelt kérdés

2016. máj. 3. 22:32
 1/2 anonim ***** válasza:
2016. máj. 3. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
42%

Nincs pontos meghatározás, ez minden cégnél más.


1. Kezeli a hívásokat. Felveszi a telefont, és eligazítja a telefonálót, lerázza, válaszol a kérdéseire, megadja a szükséges infókat, összehozza a főnökkel.

2. Kezeli a postát. Feladja a levelet, ha kell, kibontja, ami jön, és odaadja annak, aki érint

3. Vezeti a nyilvántartásokat, ki mikor dolgozik, mikor van szabin, mennyi a túlóra stb.

4. Foglalkozik a számlákkal, beszedi, intézi, hogy ki legyenek fizetve időre, kiküldi a cég által kiállíottakat stb.

5. Kávét főz és lesz...ja a főnököt, ha kell

Kb. ilyesmik. Lehet, hogy mindegyik, lehet, hogy csak egyik vagy a másik, vagy egyik sem. Általában az a lényege, hogy biztosítja a hátteret ahhoz, hogy mindenki tudjon a munkájára figyelni, szögelni, fogalmazni, tervezni stb., és a hülye adminisztrációval ne legyen gondja.

2016. máj. 3. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!