Egy általános irodai adminisztrátor egészen pontosan mit csinál?
Nincs pontos meghatározás, ez minden cégnél más.
1. Kezeli a hívásokat. Felveszi a telefont, és eligazítja a telefonálót, lerázza, válaszol a kérdéseire, megadja a szükséges infókat, összehozza a főnökkel.
2. Kezeli a postát. Feladja a levelet, ha kell, kibontja, ami jön, és odaadja annak, aki érint
3. Vezeti a nyilvántartásokat, ki mikor dolgozik, mikor van szabin, mennyi a túlóra stb.
4. Foglalkozik a számlákkal, beszedi, intézi, hogy ki legyenek fizetve időre, kiküldi a cég által kiállíottakat stb.
5. Kávét főz és lesz...ja a főnököt, ha kell
Kb. ilyesmik. Lehet, hogy mindegyik, lehet, hogy csak egyik vagy a másik, vagy egyik sem. Általában az a lényege, hogy biztosítja a hátteret ahhoz, hogy mindenki tudjon a munkájára figyelni, szögelni, fogalmazni, tervezni stb., és a hülye adminisztrációval ne legyen gondja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!