Futármunka milyen?
Én egyszer dolgoztam egy közepes méretűnél(nem írok nevet, régen volt, 2005-ben, azóta lehet a lóvé változott).
6-ra kellett bemennem, ott várt egy hangárban az autó, mellette raklapon a napi adag. 130 cím!. Saját magamnak kellett összeállítani az útvonalat. Szerencsémre ismerős környéket kaptam, így 114 címre odaértem. Este 7-re értem vissza, 520 km volt az aznapi etap. Visszaérkezés előtt tankolás. Igaz, akkor kaptam 14 ezret a címekre, de levontak belőle, mert túlléptem a fogyasztás normát. Szóval nagyon kemény...
Utána azt hallottam, hogy a GLS sokkal jobb, fele annyi cím van csak naponta, de többet nem próbálkoztam sehol, annyira elrettentem.
Én pizzafutár vagyok, szintén napi 13 órát dolgozom, de 20-30 címem van csak. Napi alapbérrel, címpénzzel, jattal együtt megvan a napi 10 ezer (úgy, hogy a tankolást már levontam, azaz ez tisztán az enyém).
Előny: jó társaság, laza munka, senki nem szól rám semmiért, jó a pénz is.
Hátrány: egész életem erről szól, minden pénzem a kocsira verem el, hiszen a sajátomat amortizálom.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!