Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Unicredit Bank. Fizetés?

Unicredit Bank. Fizetés?

Figyelt kérdés
Lakossági tanácsadóként mennyit lehet keresni?
2010. márc. 24. 11:01
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
60%
Én tavaly januárban jelentkeztem lakossági ügyfélreferensnek, de szerencsére nem sikerült :) Akkor 270 bruttót saccolt a fejvadász csaj (nem volt szó konkrét összegről), de ez függött az egyéni teljesítménytől (értékesítésfüggő).
2010. ápr. 8. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Miért szerencsére? Hallottál az a bankról valami negatív dolgot, vagy sikerült egy jobb helyre jelentkezned?

Budapesti vagy?

2010. ápr. 9. 08:26
 3/12 anonim ***** válasza:
89%

Azért szerencsére, mert azóta jobb helyen vagyok :)

Amúgy nem hallottam semmi negatívat, de azt jó ha tudod, hogy ott is elég nagy a hangsúly az értékesítésen.

2010. ápr. 9. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Ja, igen Bp-en dolgozok, de egy másik banknál.
2010. ápr. 9. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm a választ. Körülbelül ez a 270.000 bruttó fizu amit írtál, helytálló? Tehát ennyit más bankoknál is lehet kérni fizetésként? Vagy ez már kafetériával, meg jutalékkal együtt kell érteni?
2010. ápr. 9. 11:35
 6/12 anonim ***** válasza:
89%
Helytálló. Cafetéria nélkül. Tapasztalattól és pofától függően kérhetsz többet is!
2011. márc. 4. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2011. márc. 5. 21:07
 8/12 johnnyboy26 válasza:

Nos, hasonló munkakörben, bankban dolgoztam, mint amire Te jelentkeztél: bruttó 220-280e Ft az alapfizu + cafeteria.


Rendkívül idegőrlő munka, azért, mert a főnökeid úgy szeretnék látni, hogy a munkád 100%-ban értékesítés, pedig a valóság az, hogy az időd legalább 60-70%-a az alacsony IQ-val rendelkező problémás ügyfelekkel, a jogszabályváltozások, hitelezési politika változásainak, befektetések hozamok változásainak nyomon követésével és iktatásokkal megy el. A maradék idődben pedig ügyfeleket hívogatsz, illetve ha már ott van előtted az ügyfél, akkor nyomulósan, finoman agresszíven meg kell próbálni eladni neki biztosítást, hitelkártyát, "befektetést". Oh YES!

A tervszámok betartása rendkívül fontos. Alapesetben fizetnek a tervszám teljesítés után bónuszt, de ugye a válság miatt sok helyen ez el van törölve, tehát hangya szinten bónusz nulla.

2011. márc. 15. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Kedves utolsó!


Köszönöm a választ...azóta már tudom is.

Elhelyezkedtem, igaz nem az Unicreditnél, de ez sem jobb.

Teljes mértékig igazat adok neked, ugyanezeket tapasztalom.

Miért nem írtál hamarabb? :)

2011. márc. 15. 20:30
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Én egy másik banknál dolgozom a contact centeresként, de azt tudom, hogy az UniCredit-nél nagyon agresszív értékesítés megy, és a felettesek a szart is kipréselik a munkavállalókból. Nálunk is komoly értékesítés van, de legalább a feletteseink jó fejek; írásban megy a kötelező baszogatás, de személyesen soha, inkább viccelődnek - ennek ellenére pedig rohadt alacsony a fizu :D Most melyik banknál dolgozol?
2012. nov. 28. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!