A postán kezdtem el dolgozni ügyfélszolgálatosként, manapság minden nap van komolyabb hiányom (most kb 5000 Ft 3-4 nap alatt). Hogyan tudnám magamat fejleszteni, hogy ne számoljam el magam, és a munkámban se vétsek hibákat pl levélfelvételkor?
mégis hogyan tudsz ekkora hiányt összehozni?
ne haragudj, nem bántásból írom. de ez nagyon sok.
és minden nap?
a munka otthagyása nem opció, de ilyen hiánnyal nem te fogsz erről dönteni, hanem ha napokon belül nem változik a helyzet, megköszönik a munkád.
az egyetlen tanács: figyelj oda.
mást nem tudsz tenni. a pénzeknek más a színe, más van ráírva. hogy tudsz valakinek többet visszaadni? nem úgy csinálod, mint mindenki, hogy a fizetendő összeghez elkezded hozzászámolni a visszajárót, amíg el nem éred a kerek összeget? boltokban is így csinálják. és nyugodtan mondd hangosan, más is így szokta.
pl. ha én fizetek 6530 ft-ot, és tízezrest adok, akkor kezdd ez mondani, hogy
- ezzel 6600 (visszaadsz 70-et), 7000, 8000, és 10000. hangosan. hisz az ügyfél is veled számol.
ha az ő javára adsz vissza, azaz többet, mint ami jár, nem fog szólni, hanem elsunnyog. mint a példád is mutatja.
hármas, a lassabb biztos nem lesz célravezető, a postai alkalmazottak mögött ostorral állnak a főnökeik, és hajtják őket. a mennyiség mindenek felett. a levél már nem biznisz, kell mellé sorsjegy, biztosítás, anyámkínja.
jártál mostanában postán? vegyesbolthoz jobban hasonlít, mint postához.
csoki, írószer, játék, háztartási áru, stb.
szánalmas.
És még örülhetsz,amig a hiányaiddal vagy elfoglalva.
Ha majd a biztositásokkal, pontokkal fognak cseszegetninap mint nap meg fenyegetnek lesz más bajod is.
Igen sajnos nem veszik figyelembe ,hogy már az is elég megterhelő, hogy egész nap ügyfelekkel kell foglalkozni.
Közben nem kevés pénzt , értéket kell kezelni hatalmas anyagi felelősség közben.
Közben legyél bank , meg biztosító persze közel sem annyi bérért.
Pénz, csekk kezelés közben kell a termékeket ajánlgatni ,de legalább 3-4-et egyszerre,
Beszélgetni, rábeszeélni az ügyfelet mindenféle biztosításra, számlanyításra, személyi kölcsönre közben sorsjegyet árulni, könyvet van ahol csokit, üdítőt meg kiudjamit még.
Meg strigulázni minden ügyfélnél egy lapra ,kézzel, tollal a 21 században, hogy kinek mit ajánlottál, milyen termékeket és abból ö mit vett, mit kötött milyen szolgáltatást vett igénybe.
Ha mindez nem elég kapsz is irreális terveket ,amit teljesíteni kell.
S ha nincs elég ,akkor fenyegetnek , megfeélemlítenek, hogy írjál jelebtést hogy miért nem köt elég ügyfél, elbeszélgetnek veled, finoman célozgatnak, hogy akár saját pénzedből saját magadnak vagy családodnak, ismeröseidnek kössél , vagy el leszel helyezve máshová büntetésből.
Sajnos ez van a Magyar Postánál mostanában.
Még mindig itt dolgozok, nőtt egy csomót a fizetésem, mert olyan munkakörbe kerültem, és a koncentrációm javulásával a hiányaim is elfogadható mértékre csökkentek.
Az ajánlgatásokat meg hobbiszinten végzem, néha jön az értékesítési vezető, hogy jajj, kéne már valamit kötni, de ennyivel le van rendzve, és dolgozok tovább nyugisan (vagy nem nyugisan, attól függ mennyi ügyfél van).
Alapvetően jól elvagyok itt, csak 2 hónap múlva fog nálam aktuális lenni, hogy tovább lépjek innen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!