egy gép előtt ül, fején fülhallgató, a gép sorban kapcsolgat neki ügyfeleket, akiknek a cég termékét kell ajánlgatni.
igazán az teszi keménnyé, hogy gyakorlatilag amint lerakja valaki, rögtön kapcsol a gép egy új embert, tehát pihenés, lazsálás, semmi nincs, folyamatosan vonalban vagy (valamennyi időre lehet szüneteltetni, amíg wc-re kimész, de ezzel persze el kell számolnod)
mindez az esetek egy részében hideg megkeresésé (gyk az ügyfél még csak nem is hallott a cégről), egy másik részében pedig például egy bank vagy biztosító saját ügyfeleit hívod, hogy vegyenek valamit. az embere egy jó része persze frusztrált, kiabál, káromkodik, fenyegetőzik, hogy mit zavarod őket, ezt tudni kell kezelni és elviselni, ahogy azt is, hogy mondjuk akár tucatnyian a bemutatkozás után rád rakják a telefont.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!