Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen munkákat lehet végezni...

Milyen munkákat lehet végezni logisztikai, szállítmányozási végzettséggel?

Figyelt kérdés

Érettségi után szállítmányozási ügyintéző szakot végeztem el (OKJ) és érdekelne, hogy milyen szerteágazó területei vannak e munkavégzésnek.


Azt tudom, hogy főként ez abból áll, hogy leülök az irodában intézem a fuvarokat és egész nap telefonálok, de hozzám sajnos ez nem áll túl közel.

Szeretek mozogni és nem egy helyben ülni, valamint szeretem, ha egy munka változatos (mondjuk egyik pillanatban pakolászok valamit, utána meg odaülök a géphez és ott intézek valamit és így tovább)


Szóval a kérdésem lényege:

Milyen területeket ismertek még ezzel a vézettséggel kapcsolatban és van-e olyan munkalehetőség, amelynél nem a gép előtt ülök egész nap?


Köszönöm előre is a válaszaitokat! :)



2015. aug. 17. 14:25
 1/4 anonim ***** válasza:
Raktáros,ez a végzettséged. Annyit fogsz pakolni meg targoncázni,hogy örülhetsz,ha leülhetsz az irodában!
2015. aug. 17. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

" Raktáros,ez a végzettséged."


olvasd el ujra... nem ezt irta



Kerdezo: latszik, hogy nagyon kezdo vagy. Millio féle munkát végezhetsz, nem ugy mukodik, hogy x végzettséggel csakis y munkat csinalhatsz.

Tudok olyat aki ilyen logisztika okj-vel irodaban dolgozik, egesz nap gép előtt de biztos van olyan is aki csak fizikai munkat talal magának.

Mivel sokkal több mulik rajtad, a személyiségeden mint a logisztika okj végzettségen. Mondjuk kb 10%-ot szamit ez az OKJ és 90%-ot az hogy mit adsz elő magadrol az önéletrajzban illetve interjun.

2015. aug. 17. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Logisztikai okj, semmi olyan tudást nem ad amivel érvényesülsz benne, még főiskolán sem tanítják. Majd az évek.


Neked amit tudok "javasolni" gyártósori diszpécser.

Van egy 10-12fős gyártósor munkaállomásokkal.


Feladatköröd közé tartozik a gyártósor zökkenőmentes üzemelése.

Reggeli tájékoztató beszéd megtartása, alapanyagok előkészítése aka kommissiózás, raktárból pótolni az anyagokat, selejtezés, ...


Hűtőgépgyárban voltam, ilyen poziban és elég kemény fel alá járkálni kell a sor és a raktár közt, közbe ~40 emberrel tartani a kapcsolatot, kinek milyen anyagot adsz, db ra annyi legyen, azt gyártson ami kell, ha elfogy a soron neked kell észrevenni mert a munkások nem szólnak..kell valami neked mert raktáron sincs neked kell jelezni, felfelé hogy kell ebből abból, ha nincs valami neked kell kitalálni mivel helyettesítsd.

Raktárból kihozol valamit azt kikell könyvelni, csavarokat is, sokan elfelejtik.

JDE t használtunk, mert SAP ra még nem álltak át,


Mondjuk állomások szerint,


Vasas részlegen kiszedték, kocsikra, lekellett ellenőrizni db számot, onnan felmatricázni melyik oldalát milyenre fessék, hibás e az elem=> selejtezni, szelektív hulladékgyűjtés, elvinni a festőbe, kijön kiválogatni hogy melyik a te anyagod, a többi sortól, mert ugye egy helyre jön mindenkié..


Csőgyártás,

Elektronika,

Daraboló,

Könnyű elemek szintén kocsira kerültek, aka hungaroceltől csomagolóig, műanyag vackok, kompresszor, üveg, polcok.. stb.

plusz a soron mindig a megfelelő anyag kell h legyen és csak annyi, nyilván van Pók(anyagmozgató) is aki segít neked hurcolászni, de ezek sem "eszes legények" plusz egy ember akit navigálni kell.


Plusz igény esetén, garancia csere alkatrészeket is kellett gyártani, ha valami nincs mert eltört vagy bármi más miatt, átkellett szervezni a gyártás ütemezését vmi másra, persze legkisebb átálással mert ugye egy gép beállitása is idő.


Ha lehal valamelyik gép, neked kell karbantartót hívni, ha kell vmi raktárból ott könyöröghetsz a targoncásoknak, mondjuk célszerű egy targonca jogsit letenni. Már csak az anyagmozgatás miatt is, különben kőkemény fizikai munka húzni a vasat.


Logisztikának egy másik ága, amire te gondolsz telefont emelgetsz, mondjuk ilyen a fuvarozás, amikor autókat irányítanak és árukra vadásznak.


Szállítmányozás, amikor kapsz az ügyféltől egy megrendelést vidd el A bol B be az árut, és keress rá autót, ha van saját kocsid megoldod azzal ha nincs/elfogyott akkor lehetőleg megbízható alvállalkozóval,

Sokan használnak Timo-t, de semmi se helyettesíti a belső saját alvállalkozói kört. Továbbá a random Timo fuvarosok/ügyfelek sem adnak garanciát vagy kifizetnek vagy sem, elvégzik a munkát vagy késnek és bukod az ügyfélt..


Ezzel foglalkozok perpill. Kapcsolat, ügyfélkör, alvállalkozói kör, kommunikáció és disznó sok türelem kell hozzá, rengeteg a hiányos infó, amiket kikell nyomozni, az EKAERről nem is beszélve.


Szerintem, Raktár és bárminemű gyári szféra a legsz4r4bb hely ami csak létezik logisztikán belül.

Vidéken kifejezetten alulfizetett. kb br 180 al már elérted amit ellehet itt!

Nincs tovább, hacsak nem vagy Csoport vezető isten vagy raktárfőnök. Meg a 3 múszak alap, gyere be vasárnap is ledolgozni az ebédidőt, gyere be szombaton is ledolgozni a hiányt vagy épp előre gyártani.. pl Kecskeméti Mercédesznél bevett szokás


Az hogy mit írnak elvárásként, nem kell foglalkozni, add be minden szimpatikus helyre az önéletrajzod, azért vannak hogy szűrjék, Nem a Te feladatod eldönteni hova vagy jó és hova nem!


kb. ilyesmi érdekelt?

2015. aug. 17. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm válaszaitokat.


3.-nak:

Igen kb erre voltam kíváncsi és neked külön köszönet ezért a leírásért.

Egyébként most benzinkutasként kezdtem el dolgozni. Egyáltalán nem egy rossz meló, de mire jön a tél és a hideg jó lenne valami meleg helyre bekerülni azért. :)

2015. aug. 18. 12:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!